• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
0
شهردار منطقه ۵ شیراز؛

اهتمام مدیریت شهری برای افزایش دو برابری بودجه شهرداری منطقه ۵ شیراز

  • کد خبر : 82468
  • 22 آذر 1402 - 16:46
اهتمام مدیریت شهری برای افزایش دو برابری بودجه شهرداری منطقه ۵ شیراز
شهردار منطقه ۵ شیراز در میز خدمت حسینیه سیدالشهدا در شهرک شهید مطهری شهرداری این منطقه پنج گفت: بودجه شهرداری منطقه ۵ در سال گذشته معادل ۲۶۰ میلیارد تومان بود که با اهتمام مدیریت شهری در سال جاری بودجه منطقه ۵ بیش از ۲ برابر افزایش‌یافته و به ۵۴۰ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا مسعودی در میز خدمت حسینیه سیدالشهدا در شهرک شهید مطهری شهرداری منطقه ۵، با تقدیر از نگاه ویژه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در حمایت ضاز مناطق کم برخوردار و محروم گفت: بودجه شهرداری منطقه ۵ در سال گذشته معادل ۲۶۰ میلیارد تومان بود که با اهتمام مدیریت شهری در سال جاری بودجه عمرانی منطقه ۵ بیش از دو برابر افزایش‌یافته و به ۵۴۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی در ادامه بیان داشت: در سال جاری ۱۶۰ پروژه در حال اجرا داریم که دو پروژه آن یعنی تقاطع نواب صفوی به کمربندی و تقاطع قائم به رحمت شاخص و فرا منطقه‌ای است.

شهردار منطقه ۵ شیراز نقش این پروژه‌ها را در حوزه ایمن‌سازی و تسهیلات ترافیکی، ارزنده توصیف کرد و افزود: تملک این پروژه‌ها با هزینه بسیار زیاد انجام‌شده و در حال پیشرفت است.

مسعودی در ادامه افزود: در دهه فجر شاهد بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی تعداد زیادی از پروژه‌ها خواهیم بود که سالن مطالعه، مجموعه‌های ورزشی، انبار بحران، ایستگاه‌های آتش‌نشانی و بسیاری دیگر از پروژه‌ها برمدار عمران و بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی با تقدیر از حمایت‌های مدیریت شهری در پیشبرد پروژه‌های عمرانی گفت: با آغاز به کار شورای اسلامی شهر در دوره ۶ با این آسیب روبرو شدیم که سرانه فضاهای ورزشی در سطح منطقه عدد ۸٫۵ متر را نشان می‌دهد که با استانداردهای رایج فاصله دارد. بر این اساس پروژه‌های متعددی در دستور کار قرار گرفت تا این رقم به ۱۱٫۵ متر افزایش یافت.

شهردار منطقه ۵ شیراز از تعریف ۹ پروژه در حوزه فضای سبز و تفریحات خبر داد و افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها سرانه فضای سبز به ۱۴ متر که استاندارد جهانی است نزدیک می‌شود.

وی از تلاش به‌منظور نشاط افزایی و رشد شاخص سلامت شهروندان خبر داد و افزود: تعداد ۳ سالن ورزش‌های غیر توپی در سطح منطقه ۵ در حال احداث است و این در حالی است که بزرگ‌ترین سالن ورزشی توپی ما در منطقه ۵ با گنجانیش ۲ هزار نفر در مرحله طراحی بوده و در سال آینده کلنگ زنی می‌شود.

مسعودی با پرداختن به این موضوع که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد ارتقای کیفیت زندگی شهروندان به‌طور چشمگیری خواهیم بود، اظهار کرد: خدمتگزاران مردم در شهرداری منطقه ۵، دو روز در هفته به‌صورت مستقیم و بی‌واسطه پاسخگوی شهروندان هستند که امیدواریم نقش مثبتی در رضایتمندی شهروندان داشته باشد.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=82468

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.