• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
0
افسانه خواست‌خدایی رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز:

منطقه ۵ تبدیل به قطب ورزشی و عمرانی شیراز تبدیل‌شده است/ نگاه مدیریت شهری به مساجد، نگاهی فرهنگی است

  • کد خبر : 82458
  • 22 آذر 1402 - 16:12
منطقه ۵ تبدیل به قطب ورزشی و عمرانی شیراز تبدیل‌شده است/ نگاه مدیریت شهری به مساجد، نگاهی فرهنگی است
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز در میز خدمت حسینیه سیدالشهدا در شهرک شهید مطهری شهرداری منطقه ۵ با بیان اینکه باهمت شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز اتفاقات خوبی در سطح این منطقه رقم خورده است، گفت: با برنامه‌ریزی انجام‌شده این منطقه تبدیل به قطب ورزشی و عمرانی شیراز تبدیل‌شده است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، افسانه خواست خدایی در میز خدمت حسینیه سیدالشهدا در شهرک شهید مطهری شهرداری منطقه ۵، اظهار کرد: توجه مدیریت شهری به‌صورت ویژه به این منطقه است و با اقدامات گسترده در تلاش هست تا کمبودها را جبران کند.

وی با بیان اینکه با همت شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز اتفاقات خوبی در سطح منطقه ۵ رقم خورده است، گفت: با برنامه‌ریزی انجام‌شده این منطقه تبدیل به قطب ورزشی و عمرانی شیراز تبدیل‌شده است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، امور حقوقی و شورای اسلامی شهر ‌شیراز با بیان اینکه توجه ویژه‌ای ازلحاظ بودجه‌ای به این منطقه شهری شده است، افزود: بودجه سال گذشته این منطقه رقمی معادل ۲۶۰ میلیارد تومان بوده است و این در حالی است که بودجه امسال این منطقه حدود ۲ برابر سال گذشته به رقمی معادل ۵۶۰ میلیارد تومان افزایش‌یافته است و این موضوع نشان از حمایت و توجه شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز نسبت به این منطقه است.

خواست‌خدایی با اشاره به اجرای مگا پروژه تقاطع غیر هم‌سطح کمربندی – نواب صفوی بنام شهدای حضرت احمد بن موسی(ع) اظهار کرد: این تقاطع یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر به شمار می‌رود که به‌صورت خاص موردتوجه مدیریت شهری قرار دارد.

عضو هیئت‌رئیسه و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در شهرداری منطقه ۵ گفت: شهردار منطقه در جهت رفاه حال شهروندان و جلوگیری از آب‌گرفتگی و سیلاب در معابر مختلف ازجمله خیابان‌های شهید ذاکر عباسعلی و بنی‌هاشمی لوله‌گذاری‌های خوبی را انجام داده است.

وی افزود: به دلیل حجم بالای پروژه‌های عمرانی در سطح منطقه، برخی از پروژه‌ها به‌صورت ۳ نوبت و شبانه‌روز فعال است تا هر چه سریع‌تر به اتمام و بهره‌برداری برسند.

خواست‌خدایی با بیان اینکه نگاه شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز به مساجد، نگاهی فرهنگی است، گفت: حمایت‌های مستقیم و غیرمستقیم شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز به مساجد ناشی از همین نگاه و تفکر است.

عضو هیئت‌رئیسه و رئیس کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه پروژه باغ مهربانو در این منطقه در حال اجرا است، افزود: به‌زودی این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد و در اختیار بانوان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، اظهار کرد: عملیات اجرای احداث ۳ ورزشگاه در حال انجام است و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

خواست‌خدایی با اشاره به نهضت آسفالت در مناطق مختلف شهرداری شیراز، گفت: در سطح منطقه ۵ نیز معابر و خیابان‌های متعددی آسفالت شده است.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=82458

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.