• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس؛

مبنای تصمیم‌گیری‌ها، طرح آمایش سرزمین باشد

  • کد خبر : 82453
  • 24 آذر 1402 - 10:42
مبنای تصمیم‌گیری‌ها، طرح آمایش سرزمین باشد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به اقداماتی که باید در عرصه اقتصاد در استان رقم زد، افزود: مهم‌ترین موضوعی که می‌تواند مبنای همه تصمیم‌گیری‌ها باشد، تهیه الگویی است که باید مبتنی بر طرح آمایش سرزمین باشد.

حسن شیخ‌نیا که حدود دو هفته پیش توسط وزیر کشور به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس منصوب شد، در جلسه شورای اداری استان فارس، ضمن تشکر از حسن اعتماد استانداری فارس و وزارت کشور، ابراز امیدواری کرد که بتواند پاسخ خوبی به این اعتماد داده و برنامه‌ریزی خوبی برای رشد اقتصادی این استان انجام دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: ما برای این که بتوانیم عملگرا باشیم، باید ابتدا برنامه‌هایی را تدوین کنیم. برنامه‌هایی اجرایی و موثر که بنده نیز برنامه‌هایی را به استاندار فارس و وزارت کشور ارائه کرده‌ام.

وی در این باره توضیح داد: با توجه به ظرفیت‌های متعددی که در استان فارس وجود دارد، باید شاهد توسعه همه‌جانبه استان، به‌خصوص در زمینه اقتصادی باشیم. رویکردهایی هم که داریم، نشئت گرفته از برنامه‌های دولت، معاونت اقتصادی وزارت کشور، استانداری فارس و هم‌چنین برداشت‌هایی که خودم طی این مدت کم دریافت کرده‌ام، بوده است. اجرای این برنامه‌ها مستلزم کمک همه مدیران است و ان‌شاءالله منتج به ایجاد امید و آرامش در استان پهناور فارس خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به اقداماتی که باید در عرصه اقتصاد در استان رقم زد، افزود: مهم‌ترین موضوعی که می‌تواند مبنای همه تصمیم‌گیری‌ها باشد، تهیه الگویی است که باید مبتنی بر طرح آمایش سرزمین باشد.

شیخ‌نیا در پایان ضمن قدردانی از زحمات معاونت‌های قبلی این حوزه گفت: اتفاقات خوبی در گذشته رخ داده و زحمات زیادی کشیده‌ شده است و ما هم باید تلاش کنیم تا برنامه‌ای مدون را تنظیم کرده و در سال ۱۴۰۲ این سند را به عنوان یک طرح پیشرو مد نظر قرار دهیم.

به گزارش سحاب پرس، جلسه شورای اداری استان عصر چهارشنبه، ۲۲ آذرماه فارس با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور در استانداری فارس برگزار شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=82453

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.