• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

تقدیر رئیس کل دادگستری استان فارس از طلبکاران منصف و بخشنده

  • کد خبر : 818
  • 10 فروردین 1399 - 18:16
تقدیر رئیس کل دادگستری استان فارس از طلبکاران منصف و بخشنده

رئیس کل دادگستری استان فارس از افراد طلبکاری که با درک شرایط ویژه امروز و شیوع ویروس منحوس کرونا اجاره بها یا سایر تعهدات مالی خود را تقلیل داده و یا بخشنیده اند تشکر کرد. حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به اینکه برخی اصناف و مشاغل در این ایام تعطیل با […]

رئیس کل دادگستری استان فارس از افراد طلبکاری که با درک شرایط ویژه امروز و شیوع ویروس منحوس کرونا اجاره بها یا سایر تعهدات مالی خود را تقلیل داده و یا بخشنیده اند تشکر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به اینکه برخی اصناف و مشاغل در این ایام تعطیل با کاهش شدید در آمد مواجه شده اند گفت: انتظار جامعه اسلامی از افرادی که تمکن بیشتری دارند این است که در صورت داشتن طلب، متناسب با شرایط امروز از به اجرا گذاشتن اسناد مالی خود، خودداری کنند و از طلب خود چشم پوشی یا آن را تقلیل دهند.

عالی ترین مقام قضایی استان فارس افزود: این روزها هنگام امتحان و یاری رساندن مردم به یکدیگر است و من از افرادی که از مطالبات خود در این راستا گذشته و امتحان خوبی پس داده اند تشکر و قدردانی می کنم و ان شاء الله خدای متعال قدردان این نیکی ها خواهد بود.

وی خطاب به آحاد مردم و مسئولین گفت: ذکر نام این افراد و اعلام این گونه امور حسنه نوعی اشاعه معروف است و از همه مردم و رسانه ها می خواهم این موارد را درشت نمایی و این اعمال خیر را به اطلاع مردم برساند.

رئیس شورای قضایی استان در پایان اظهار امیدواری کرد: با این رویکرد حسنه عمومی شاهد ازدیاد چک های برگشتی و دعاوی مطالبه در آینده نباشیم .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=818

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.