• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
1
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا؛

شناسایی پنج واحد متخلف نانوایی در بیضا

  • کد خبر : 81453
  • 15 آذر 1402 - 9:08
شناسایی پنج واحد متخلف نانوایی در بیضا
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا از شناسایی پنج واحد متخلف نانوایی در این شهرستان خبر داد و گفت: دو واحد از این خبازی های متخلف که به اخطارهای بازرسان توجه نکرده بودند، تعطیل و پلمب شد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضا، صدیقه مویدی با اشاره به اینکه این دو خبازی پیش از این تذکرات لازم را دریافت کرده بودند توضیح داد: واحدهای موصوف به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و تکرار تخلف، همچنین برخی مسائل صنفی پلمب شدند.

وی بیان کرد: در بازرسی های هفته جاری سه واحد نانوایی اقدام به کم ‌فروشی و تعطیلی خارج از برنامه کاری داشتند که پرونده تخلف برای واحدهای مذکور ثبت و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا؛ ۴۵ واحد خبازی این شهرستان مجهز به کارتخوان نانینو می باشد.

 مویدی تصریح کرد: برخورد با نانوایی‌های متخلف در راستای افزایش کیفیت تولید نان و همچنین مطالبه مردم در برخورد با متخلفان، به صورت مستمر در بیضا اجرایی می‌شود.

 این مقام مسئول اظهار کرد: بازرسین مدیریت جهاد کشاورزی، صمت، فرمانداری، مرکز بهداشت و اصناف در تمامی ساعات کار نانوایی ها نحوه توزیع آرد تخصیصی، وزن چانه، کم فروشی، فروش آرد سهمیه ای، تعطیلی خارج از برنامه‌کاری، تأمین نان مورد نیاز شهرستان و دیگر موارد مربوطه را پایش و در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت قوانین بدون هیچ گونه اغماضی اعمال قانون خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند برای همکاری بیشتر با بازرسان قرارگاه امنیت غذایی تخلفات را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=81453

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.