• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 6 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
0

حضور مراکز علمی گردشگری در نمایشگاه گردشگری پارس

  • کد خبر : 81434
  • 14 آذر 1402 - 11:23
حضور مراکز علمی گردشگری در نمایشگاه گردشگری پارس
در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس که در دی‌ماه جاری در شیراز برگزار خواهد شد، مراکز علمی و آموزش عالی گردشگری حضور خواهند داشت.

عضو ستاد برگزاری و مشاور علمی سیزدهمین‌ نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس امروز، ۱۴ آذرماه بر لزوم آموزش‌های تخصصی در حوزه گردشگری تأکید کرد و گفت: آموزش از ارکان جدایی‌ناپذیر توسعه گردشگری است و مسئولان و مدیران این حوزه باید به چنین مباحثی بیشتر توجه کنند.

علیرضا دژبد از حضور مراکز علمی و آموزش عالی گردشگری در این دو نمایشگاه تخصصی خبر داد و افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تاکنون حضور دانشگاه تهران، مرکز تحقیقات هوشمند ایران، دانشگاه آزاد تهران، دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی فاضل، مدرسه عالی مهارتی گردشگری و هتلداری متخصصین ایران، شرکت‌های دانش‌بنیان، آکادمی گردشگری و استارت‌آپ‌ها، گردشگری هوشمند و گردشگری الکترونیک و…. در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس قطعی شده است.

وی با بیان اینکه یکی از وجه تمایز نمایشگاه سیزدهم گردشگری پارس حضور پر رنگ دانشگاه‌های دولتی و خصوصی است، گفت: با توجه به اینکه در این مراکز آموزش عالی رشته‌های گردشگری، هتلداری و رشته‌های مرتبط با صنعت گردشگری تدریس می‌شود از این‌رو حضور این مراکز تأثیر بسزایی در توسعه گردشگری و ترغیب و ورود جوانان به این حوزه تخصصی دارد.

مشاور علمی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس اضافه کرد: خوشبختانه طی یک و نیم دهه اخیر استقبال جوانان از رشته‌های گردشگری و مرتبط با آن چشمگیر بوده و هم‌اکنون در تأسیسات و مؤسسات گردشگری سراسر کشور به ویژه استان فارس افراد تحصیل کرده در حوزه گردشگری مشغول کارند.

دژبد همچنین گفت: رشته‌های گردشگری تنوع و تعدد بسیاری دارد و خوشبختانه مؤسسات آموزشی و مراکز علمی عالی در سراسر کشور به صورت کاملا تخصصی به این مباحث می‌پردازند که این موضوع بی‌شک سطح کیفی ارائه خدمات در تأسیسات گردشگری را افزایش می‌دهد.

به گزارش سحاب پرس، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی طی روزهای ۱۳ تا ۱۶ دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=81434

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.