• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
5

اخبار پلیس فارس – ۹ فروردین ۹۹

  • کد خبر : 809
  • 09 فروردین 1399 - 12:37
اخبار پلیس فارس – ۹ فروردین ۹۹

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان فارس به مناسبت روز پاسدار و جانباز فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی روز پاسدار و جانباز را به پاسداران و جانبازان عالیقدر تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، متن پیام سردار “رهام بخش حبیبی” به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم پاسداران و جانبازان ایران اسلامی […]

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان فارس به مناسبت روز پاسدار و جانباز

فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی روز پاسدار و جانباز را به پاسداران و جانبازان عالیقدر تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، متن پیام سردار “رهام بخش حبیبی” به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پاسداران و جانبازان ایران اسلامی نمادی از آزادگی و مقاومت هستند و همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی توانسته اند مدافع مردم و میهن اسلامی باشند.

شعبان المعظم یادآور ولادت دلیر مردانی است که نامشان در تاریخ اسلام می درخشد و و وجودشان چراغ راه آزادگی،عزت ، سربلندی ،اقتدار،عشق و محبت،زهد و تقوا و واژه هایی است که در اعیاد شعبانیه و در وصف بزرگ مردان تاریخ اسلام بر ذهن ،دل و زبان مردم جاری است و عشق به ائمه اطهار در قلب هایشان جریان دارد.

امام حسین علیه السلام اسوه ظلم ستیزی، ایثار و معرفت است که با میلاد خود مجاهدت را زنده نمود و شعار پیروزی خون بر شمشیر را محقق ساخت و فداکاری بی نظیری را بر عرصه هستی خلق کرد.

روز پاسدار که مزین به نام مبارک امام سوم شیعیان است، درس ایثار و وفای به عهد را به همراه داشته و یادگار روزهای پر افتخار و لحظه های حساس انقلاب است.

یقینا ،نامگذاری میلاد قهرمان حماسه کربلا به عنوان روز پاسدار و میلاد علمدار کربلا به عنوان روز جانباز نشانه ای از پیوند عمیق انقلاب اسلامی با سرزمین نینوا و ستاره های تابناک آن است.

ایام خجسته روز پاسدار و جانباز را به محضر حضرت ولی عصر(عج)،فرماندهی معظم کل قوا،مردم شریف استان فارس و به ویژه پاسداران، جانبازان و خانواده های گرانقدرشان تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال برای آنان توفیق روز افزون را خواهان و خواستارم.

کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در نی ریز

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک توسط مأموران انتظامی شهرستان نی ریز خبر داد.

سرهنگ “یوسف ملک زاده” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت:  ماموران انتظامی شهرستان نی ریز هنگام کنترل محورهای مواصلاتی، به دو دستگاه موتورسیکلت مظنون و دستور ایست دادند که راکبان این موتورسیکلت ها بدون توجه اقدام به فرار کردند.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، راکبان موتورسیکلت ها که عرصه را برخود تنگ می دیدند، با رها کردن وسیله نقلیه خود و با استفاده از تاریکی هوا متواری شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از این دو دستگاه موتورسیکلت، ۱۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان متواری ادامه دارد.

سرهنگ ملک زاده تصریح کرد: همواره مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و مواد مخدر از اولویت های اصلی این فرماندهی به شمار می رود.

دستگیری عامل توزیع ماسک‌های غیر بهداشتی در شیراز

رییس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری عامل توزیع ماسک‌های تقلبی و غیر بهداشتی در شیراز خبر داد.

سرهنگ “حشمت سلیمانی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: کارشناسان پلیس فتا استان فارس با رصد شبانه‌روزی سایت‌های مختلف، شخصی را که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش اقلام بهداشتی می‌کرد، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه این متهم، یک هزار و ۳۰۰ عدد ماسک تقلبی و غیربهداشتی کشف شد.

سرهنگ سلیمانی تأکید کرد: مأموران پلیس فتا در راستای انجام ماموریت‌های خود با افرادی که اقدام به فروش وسایل غیر بهداشتی در فضای مجازی می نمایند، برابر قانون برخورد می‌کند.

رییس پلیس فتا استان فارس تصریح کرد: شهروندان باید توجه داشته باشند که اگر قصد خرید ماسک، ژل‌های ضدعفونی کننده و … را دارند حتما از مراکز بهداشت و یا داروخانه‌ها اقدام نمایند و از خرید اینگونه موارد از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی خود‌داری کنند.

۱۳ فقره سرقت در پرونده سارق

فرمانده انتظامی کازرون از شناسایی و دستگیری یک سارق اماکن خصوصی با ۱۳ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ “محمد عبادی نژاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از اماکن خصوصی، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، یک متهم را شناسایی و وی را طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کازرون اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده، متهم به ۱۳ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف و پس از تکمیل پرونده روانه دادسرا شد.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در بازرسی از یک اتوبوس خبر داد.

سرهنگ “محمد هاشم قسام ” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران انتظامی پاسگاه “فهلیان” هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی از این خودرو،۵۷ دستگاه قهوه ساز، ۱۵ کارتن ام دی اف، ۱۲ هزار عدد کلید و ۸۶۴ جفت دستکش کار قاچاق و فاقد مجوز قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه در این راستا یک متهم دستگیر شد، افزود: بر اساس اظهار نظر کارشناسان مربوطه ارزش این محموله قاچاق، یک میلیارد ریال برآورد شده است.

۳۳ واحد صنفی متخلف در ممسنی پلمپ شدند

فرمانده انتظامی ممسنی از پلمپ ۳۳ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ “محمد هاشم قسام ” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در راستای اجرای طرح مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی و شبکه بهداشت شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، از تعدادی واحد صنفی بازدید به عمل آمد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در اجرای این طرح که طی ۴۸ ساعت گذشته انجام گرفت، ۳۳ واحد صنفی به علت عدم رعایت موارد بهداشتی و تخطی از قوانین و ضوابط اماکن عمومی و صنفی با دستور مقام قضائی پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی ممسنی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، خصوصا موضوعاتی مانند عدم رعایت مسائل بهداشتی و یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی، موضوع را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

در اقلید؛ پلمپ ۸ واحد صنفی متخلف

فرمانده انتظامی اقلید از پلمپ ۸ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد

سرهنگ “مراد صارمی ” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی و شبکه بهداشت شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ۸ واحد صنفی به علت عدم رعایت مقررات اعلامی ازستاداستانی مدیریت بیماری کرونا مبنی برتعطیلی واحدهای صنفی و موارد بهداشتی با دستور دادستان پلمپ شدند .

فرمانده انتظامی اقلید با اعلام تداوم و تشدید اینگونه اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع بیماری کرونا در این ایام، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، خصوصا موضوعاتی مانند عدم رعایت مسائل بهداشتی و یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی، موضوع را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=809

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.