• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1
فرمانده سپاه فجر؛

پروژه‌های عمرانی شهری پیوست فرهنگی داشته باشند

  • کد خبر : 80553
  • 05 آذر 1402 - 13:05
پروژه‌های عمرانی شهری پیوست فرهنگی داشته باشند
فرمانده سپاه فجر فارس خواستار توجه مسئولان شهرداری و شورای شهر شیراز به پیوست فرهنگی پروژه‌های عمرانی این کلان‌شهر شد.

سردار یدالله بوعلی امروز، ۵ آذرماه در دیدار با اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری شیراز که به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز تأسیس بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: گستردگی کلان‌شهر شیراز و اجرای پروژه‌های متنوع و عظیم عمرانی حاصل تلاش شهرداری و شورای شهر است که چهره شیراز را روز به روز بهتر کرده و در جامعه اُمید آفرینی می‌کند.

وی با بیان اینکه تلاشی که خالصانه و برای کسب رضایت عامه مردم باشد یک موفقیت قابل تقدیر برای مسئولان مدیریت شهری است،  کار فراگیر در موضوعات فرهنگی را یکی از نقاط قوت این دوره از مدیریت شهری شیراز عنوان کرد و افزود: پروژه‌های عمرانی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز تاثیرگذار هستند و اهمیت پیوست فرهنگی در طرح‌های عمرانی یکی از مسائل مهمی است که باید به‌صورت ویژه مورد توجه شهرداری و شورای شهر قرار داشته باشد.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر لزوم اطلاع قشر نوجوان و جوان از پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مختلف، افزود: بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان از پروژه‌های شاخص شهری در قالب راهیان پیشرفت در برنامه شهرداری قرار بگیرد.

وی با تاکید بر آمادگی سپاه فجر برای هم‌افزایی هر چه بیشتر با مدیریت شهری در زمینه محرومیت‌زدایی، گفت: هدف مشترک ما حل مشکلات مردم است و همان‌طور که در دوره اخیر شاهد بودیم هر جا با تفکر بسیجی و جهادی وارد عرصه محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی شده‌ایم برای مردم شیراز مایه برکت، افزایش رفاه و ایجاد نشاط بوده است.

بوعلی افزود: حمایت از مؤسسات فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ و سبکِ زندگی ایرانی اسلامی و همچنین توجه ویژه به معنا و مفهوم طرح‌های معماری و اِلِمان‌های شهری به‌صورت خاص در برنامه‌های مدیران شهر شیراز پیگیری شود.

فرمانده سپاه فجر در پایان خطاب به مدیران شهری شیراز تأکید کرد: تفکر بسیجی و کار جهادی الگوی مدیریت شهری باشد و عنوان مهم سومین حرم اهل بیت(ع) در برنامه‌ریزی تمام کارها و پروژه‌ها در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=80553

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.