• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
1
هیات ورزش های همگانی استان فارس

فارس بر قله ورزش همگانی کشور

  • کد خبر : 80437
  • 03 آذر 1402 - 14:50
فارس بر قله ورزش همگانی کشور
غلامیان سرپرست هیات ورزش های همگانی استان فارس، ضمن تبریک کسب افتخار بزرگ برای ورزش فارس، این افتخار را متعلق به عموم مردم ،هیئت های ورزشی و مسئولین استانی دانست و این را آغاز راهی برای ارتقای سطح سلامت عمومی و سلامت جسم و روح جامعه بر شمرد .

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی  روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس، هیات ورزش های همگانی استان فارس رتبه برتر کشور را کسب کرد.

علیرضا غلامیان سرپرست هیات ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: برابر ارزیابی های تخصصی صورت گرفته فدراسیون ورزش های همگانی، هیات فارس در بین هیات های برتر استانی قرار گرفت.

وی در شورای مشورتی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس اظهار داشت: ارزیابی انجام گرفته توسط متخصصین و کارشناسان فدراسیون ورزش‌های همگانی بوده که نتایج آن به ادارات کل ورزش و جوانان استان ها نیز ابلاغ شده است.

جوان ترین سرپرست هیات های همگانی استان ها بیان کرد: هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس در فعالیت‌های صورت گرفته و ساماندهی امور توسط تیم مدیریتی جدید  امروز در بین استانهای تیپ یک رتبه “خیلی خوب و شایسته تقدیر” را کسب کرد.

وی با بیان اینکه این هیات در حال حاضر جزء هیئت‌های برتر ورزش‌های همگانی کشور به شمار رفته و برخی از برنامه‌های آن نیز در کشور الگو است، افزود: آنچه امروز در اولویت برنامه‌های هیئت ورزش‌های همگانی قرار گرفته موضوع تقویت کمیته‌های تخصصی و توسعه ورزش برای همه است و این مهم نیز با مطالعه و بررسی دقیق سپس برنامه‌ریزی تقویت می‌شود.

غلامیان از مشارکت خیرین ورزشیار در اجرای رویدادها، مسئولین کمیته های متناظر و روسای هیات های شهرستان ها به جهت همت و تلاش شبانه روزی و حمایت سایر ادارات،سازمان ها و ارگان ها بویژه اداره کل ورزش و جوانان و صداوسیما و نیز شهرداری شیراز تقدیر و تشکر نمود.

برگزاری پیاده‌روی‌های خانوادگی با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و سایر دستگاه های اجرایی برای مردم و مشارکت اجتماعی مردم و استقبال خوب مردم، کسب رتبه های برتر در رشته های مختلف ورزشی از دیگر نکات قابل اشاره در ارزیابی های صورت گرفته است .
ارتباط موثر و حمایت رسانه ها و حمایت اصحاب رسانه و روابط عمومی و اطلاع رسانی و تولید محتوای مجازی فرهنگی و آموزشی برای عموم مردم از نکات برجسته در کسب این رتبه داشته است .
سرپرست هیات ورزش‌های همگانی استان فارس تصریح کرد: باید طوری موضوع ورزش همگانی را در استان توسعه و نهادینه کرد که مردم فعالیت ورزشی را نیاز روزمره خود بدانند

غلامیان در پایان ضمن تبریک کسب افتخار بزرگ برای ورزش فارس این افتخار را متعلق به عموم مردم و هیئت های ورزشی و مسئولین استانی دانست و این را آغاز راهی برای ارتقای سطح سلامت عمومی و سلامت جسم و روح جامعه بر شمرد .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=80437

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.