• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13
رئیس کل دادگستری استان فارس در سفر به حوزه های قضایی غرب فارس ؛

مساعدت دادستان‌های حوزه‌های قضایی فارس در کنترل مبادی ورودی شهرها در راستای صیانت از بهداشت عمومی

  • کد خبر : 804
  • 08 فروردین 1399 - 19:43
مساعدت دادستان‌های حوزه‌های قضایی فارس در کنترل مبادی ورودی شهرها در راستای صیانت از بهداشت عمومی
رئیس کل دادگستری و معاونین قضایی دادگستری استان فارس با سفر به شهرستان های کازرون، ممسنی ، رستم و کوهچنار ضمن بررسی نحوه خدمت رسانی همکاران قضایی و اداری واحد های کشیک در این حوزه های قضایی، نحوه کنترل و نظارت بر مبادی ورودی این حوزه های قضایی را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه هدف از این بازدید ها تقدیر از تلاش شبانه روزی همکاران در اوقات کشیک و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده و همچنین نظارت بر اعمال محدودیت در مبادی ورودی شهرها است؛ در دیدار با مسئولان انتظامی شهرستان های غرب فارس بر کنترل و ممانعت جدی از ورود افرادی که قصد سفر به این شهرستان ها را دارند تأکید کرد.


نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با اشاره به اینکه تمهیدات اتخاذ شده مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و به منظور کنترل شیوع این ویروس است به دادستان های حوزه های قضایی سراسر استان تأکید کرد در راستای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از به خطر افتادن بهداشت عمومی مساعدت لازم در جهت کنترل هر چه بهتر مبادی ورودی شهرها را در دستور کار قرار دهند.


وی در ادامه با حضور در دادگستری شهرستان های غرب استان ضمن دیدار با همکاران کشیک، برخی پرونده های تشکیل شده در ایام کشیک و نحوه رسیدگی و صدور دستورات قضایی را مورد بررسی قرار داد و با برخی مراجعان ملاقات کرد.


رئیس کل دادگستری فارس در ادامه ضمن تأکید بر عدم پذیرش مراجعات غیر ضروری به لحاظ پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و همچنین تأمین سلامت مردم و همکاران شاغل در مجموعه قضایی، ضرورت پاسخگویی مناسب در خارج از اوقات اداری توسط واحد های کشیک و استمرار و تداوم فعالیت شبانه روزی همکاران را یادآور شد و بیان داشت: خدمات مجموعه قضایی در هیچ زمانی تعطیل بر دار نیست .
این مقام عالی قضایی استان ارائه خدمت به مردم شریف استان توسط همکاران در این ایام تعطیل را ستودنی خواند.


وی در ادامه این سفر یک روزه در جریان برخی مشکلات و کمبود های موجود در این حوزه های قضایی قرار گرفت و راهکار های رفع آن را با حضور معاونین قضایی مورد بررسی قرار داد.


رئیس شورای قضایی استان فارس در پایان اظهار امیدواری کرد با توسل به موالید عظیم و نورانی شعبان المعظم و همکاری و مشارکت همه مردم استان و رعایت نکات بهداشتی و قطع زنجیره ارتباط دوران پر استرس ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا را پشت سر گذاشته و با وفاق و همدلی مجموعه مدیریت استان شاهد رشد، شکوفایی و تعالی استان در همه سطوح از جمله در عرصه قضایی استان باشیم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=804

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.