• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3
دکتر خداجو در دیدار با جمعی از اعضای انجمن ورزشی نویسان فارس؛

اصحاب رسانه مطالبه گری برای ورزش را قلم بزنند

  • کد خبر : 80163
  • 30 آبان 1402 - 15:08
اصحاب رسانه مطالبه گری برای ورزش را قلم بزنند
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس در دیدار با اعضای انجمن ورزشی نویسان فارس گفت : اصحاب رسانه در کنار انتقادات راهکار های خود را ارائه دهند و جهت احقاق حقوق برای ورزش نیز مطالبه گری کنند.

به گزارش سحاب پرس، جمعی از اعضای انجمن ورزشی نویسان فارس با حضور در دفتر سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس با دکتر عبدالرحیم خداجو دیدار و گفت و گو کردند .
دکتر خداجو در این دیدار با تقدیر از تلاش های اصحاب رسانه گفت : اصحاب رسانه یکی از ستون های پیشبرد اهداف ورزش هستند و انتقادات و نقطه نظرات این قشر حائز اهمیت است.
وی افزود: از اهالی رسانه میخواهیم در کنار انتقادات ، پیشنهادات و راهکارهای خود را ارائه دهند و جهت احقاق حقوق برای ورزش نیز مطالبه گری کنند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس تاکید کرد: امروز ورزش نیازمند حمایت است و با قلم خبرنگاران رشد ورزش دیده می شود .
دکتر خداجو در بخش دیگری از سخنان خود جلب مشارکت مردم ، توسعه سلامت فردی و اجتماعی ، غنی سازی اوقات فراغت و کاهش آسیب های اجتماعی را گوشه از محاسن توسعه ورزش در بین تمامی افراد جامعه برشمرد.
توجه به توسعه ورزش بانوان از دیگر نکات مورد اشاره سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس بود و گفت: اگر مادران جامعه به ورزش گرایش یابند دیگر افراد خانواده نیز به سمت ورزش رفته و با تامین سلامت خانواده ، سلامت جامعه نیز تضمین می‌شود ، بر این اساس نگاه ما این است که یک مجموعه ورزشی تخصصی ویژه بانوان در سطح استان ساخته و در اختیار بانوان گرانقدر قرار گیرد .

وی افزود : امروزه صنعت ورزش می‌تواند باعث پویایی اقتصادی شود و باید به ورزش به عنوان یک صنعت بنگریم.

دکتر خداجو در بخش پایانی سخنان خود به تشریح مشکلات ورزش استان پرداخت و گفت : وجود ۵۰۰ پروژه ورزشی نیمه تمام که تکمیل آنان نیازمند بیش از ۲ هزار میلیارد اعتبار است ، و در کنار آن تعمیر اماکن ورزشی موجود سطح استان ، از مشکلات بزرگ ورزش استان است و رفع این مشکلات همت جمعی میطلبد و از اهالی رسانه نیز می خواهیم یاری رسان این مجموعه باشند.
در ابتدای این دیدار ورزشی نویسان حاضر در جلسه هرکدام به بیان دیدگاه خود پرداختند.
قاسم محمدی رییس انجمن نویسندگان ، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ضمن تبریک انتصاب دکتر رحیم خداجو به سمت سرپرست مدیر کلی اداره ورزش و جوانان فارس از مسوولین استان به ویژه استاندار فارس و نمایندگان مجلس و همینطور وزیر ورزش درخواست نمود با عنایت به اینکه دکتر خداجو از جنس ورزش و با سابقه ورزشی است هرچه زودتر حکم مدیرکلی وی صادر تا ورزش فارس از این بلاتکلیفی خارج و با همت جمعی بتوان در جهت رونق ورزش فارس گام های اساسی برداشت.
محمدی همچنین عنوان نمود تعداداعضای انجمن قریب به ۸۷ نفر می باشند که همگی در زمره خبرنگاران ، نویسندگان ، عکاسان ورزشی ، گزارشگران و اصحاب رسانه ملی در بخش ورزش ‌وجوانان هستند که با توجه به نیاز انتقادات سازنده همراه با ارایه راهکار مناسب را بیان خواهند نمود.
در این جلسه منصور سپهری ، سعید فقیری ، مجید عجم پور ، سید کمال پاکفطرت ، حسین امیری ، سینا جمشید پور ، خانم سمیه یگانه و نجمه جعفری و کاظمی مدیر روابط عمومی اداره کل حضور داشتند که به بیان خواسته های انجمن در جهت پیشرفت و رونق ورزش پرداختند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=80163

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.