• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1
مدیرکل آموزش و پرورش فارس؛

تلاش برای پوشش تحصیلی دانش‌آموزان در تمام مناطق فارس

  • کد خبر : 79759
  • 28 آبان 1402 - 0:54
تلاش برای پوشش تحصیلی دانش‌آموزان در تمام مناطق فارس
مدیرکل آموزش و پرورش فارس از اولویت‌دهی این اداره‌کل برای پوشش تحصیلی دانش‌آموزان در تمام مناطق استان خبر داد.

محمدخلیل عسکری امروز، ۲۷ آبان در نشست مشترک با رئیس و معاونین سازمان مدیریت و  برنامه‌ریزی استان فارس با بیان اینکه برای برافراشتن پرچم فارس در کشور بسیار تلاش می‌کنیم لذا برنامه‌های متنوعی را تدوین و در حال اجرا داریم، افزود: اولویت ما در آموزش و پرورش، کلاس‌های درس و پوشش تحصیلی همه دانش‌آموزان در همه مناطق استان است.

وی اظهار کرد: با توجه به رویکرد جدید سازمان سنجش در بحث تأثیر نمرات امتحان نهایی در کنکور و شرکت دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم در امتحانات نهایی نیازمند برنامه‌ریزی در راستای فراهم ساختن زیرساخت‌های کمی و کیفی آموزش‌ها هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: در راستای تأمین نیازها در حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، در خصوص پر کردن خلأهای آموزشی دانش‌آموزان، تهیه و تدوین بسته‌های آموزشی و برگزاری کلاس‌های فوق برنامه و …، تلاش داریم تا با مساعدت سایر دستگاه‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

وی تصریح کرد: با هدف پوشش کامل استان فارس در امر آموزش، با هدف هماهنگی بیشتر نشست با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با هدف فراهم شدن زیرساخت‌های لازم از لحاظ کمی و کیفی در حوزه آموزش برگزار شد.

عسکری بر بسترسازی مناسب برای حضور قوی دانش‌آموزان در المپیادهای علمی، ورزشی و… تأکید کرد و افزود:  با توجه به انتخاب فارس به عنوان گذرگاه علمی و فناورانه ایران و جهان نیازمند هماهنگی‌ها در آغاز کار و پیگیر برنامه‌ریزی با مساعدت سایر دستگاه‌ها هستیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=79759

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.