• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
0
معاون فرهنگی شهرداری شیراز؛

مدرسه هنر در شیراز افتتاح شد

  • کد خبر : 79738
  • 27 آبان 1402 - 22:14
مدرسه هنر در شیراز افتتاح شد
طی مراسمی با حضور مدیران مدیریت شهری شیراز اعم از شهرداری و اعضای شورای شهر، مدرسه هنر این کلان‌شهر افتتاح شد.

محمدعلی چوبینی امروز، ۲۷ آبان در آیین افتتاحیه مدرسه هنر در شیراز اظهار کرد: مردم، هنرمندان، فرهیختگان و اساتید و بزرگان بزرگترین سرمایه کلان‌شهر شیراز هستند.

معاون فرهنگی شهرداری شیراز افزود: این نشست صمیمانه به جهت تعامل و گفتگو و ارائه پیشنهادات هنرمندان و فرهیختگان برگزار شد تا با بهره‌مندی از این پیشنهادات مجموعه مدیریت شهری در جهت توسعه و رونق فرهنگ کلان‌شهر شیراز قدم بردارد.

وی با تأکید بر این موضوع که برگزاری این جلسات باید به صورت مداوم و مستمر باشد، تصریح کرد: شهردار فرهنگ‌دوست این کلان‌شهر توجه جدی به موضوع فرهنگ داشته و بنا به توصیه او جلسه دیدار و گفتگو با هنرمندان و فرهیختگان شهر برگزار شد.

چوبینی ادامه داد: این نشست بهانه‌ای شد تا در کنار آن مدرسه هنر شیراز افتتاح شود که اساس رویکرد  ایجاد فضا بر این مبناست که در تمام فرهنگسراهای شهر شیراز این فضا دایر شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه رشته‌های هنری مختلف در فرهنگسراها در حال آموزش است و حتی برخی از این رشته‌ها در حال فراموشی است، اما در تلاش هستیم بخش‌های ذیل این مدرسه شکل بگیرد تا در این بخش آموزش هنرهای مختلف از سوی اساتید برجسته و فرهیخته ارائه شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اظهار امیدواری کرد: در مدرسه هنر این رویکرد دنبال خواهد شد  تا هر شهروند شهر شیراز، یک هنر را چه در سطح مبتدی و چه به صورت حرفه‌ای فرا گیرد.

چوبینی همچنین به موضوع تعامل و مشارکت با دانشگاه هنر شیراز اشاره و  اضافه کرد: در این خصوص مقرر شد دانشگاه هنر به هنرجویان رشته‌های مختلف که در دوره‌های هنری شرکت دارند، مدرک اعطا کند تا با همفکری و همراهی اساتید در این راه، شهر شیراز به مدرسه بزرگ هنر تبدیل شود.

چوبینی ادامه داد: دیدار و گفت‌وگو با هنرمندان بهانه‌ای جهت ارتباط دو سویه بیشتر با قشر هنرمند و فرهیخته شهر شیراز بود تا اتفاقات بسیار خوبی در عرصه‌های مختلف هنر شکل بگیرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: گردهمایی هنرمندان این کلان‌شهر در کنار یکدیگر قاب بی‌نظیر و ماندگاری برای مجموعه مدیریت شهری خواهد بود تا از ظرفیت و تجربه اساتید حوزه هنر در این راه بهره‌مند شویم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=79738

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.