• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
0
استاندار فارس؛

نظارت بر اجرای طرح نهضت ملی مسکن در فارس تشدید می‌شود

  • کد خبر : 79609
  • 26 آبان 1402 - 18:51
نظارت بر اجرای طرح نهضت ملی مسکن در فارس تشدید می‌شود
استاندار فارس با اشاره به راه‌اندازی و شروع فعالیت سامانه هوشمند پایش و نظارت بر طرح نهضت ملی مسکن، گفت: با این اقدام، روند نظارت بر اجرای این طرح در استان تشدید خواهد شد.

محمدهادی ایمانیه در حاشیه آیین رونمایی از این سامانه در شورای مسکن استان فارس گفت: لازم بود سامانه‌ای داشته باشیم که بتوانیم به شکل به روز به اطلاعات مرتبط با ۱۵۰ هزار واجد شرایط نهضت ملی مسکن دسترسی سریع پیدا کنیم تا امکان برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در این زمینه به شکل مطلوب‌تری فراهم شود.

وی ادامه داد: بر این اساس، جوانان ما همت کردند و ظرف مدت حدود ۲ ماه این سامانه را آماده کردند که امیدواریم اطلاعات مورد نیاز به شکل دقیق، به روز و سریع توسط مجموعه‌های ذیربط در این سامانه بارگذاری شود.

استاندار فارس گفت: بنای ما این است که در پایان هر روز یک گزارش در خصوص این سامانه از سوی متولیان ارائه شود و علاوه بر این در جلسات هفتگی شورای مسکن نیز در ابتدا به بررسی آمار این سامانه پرداخته شود.

ایمانیه افزود: یکی از تصمیمات اساسی و ویژه استان تأمین زمین برای استادان دانشگاه، نخبگان و چهره‌های علمی استان است که متعهد به انجام آن شدیم و پای آن نیز ایستاده‌ایم.

وی اظهار کرد: به مسئولان مرتبط در خصوص تامین این زمین تأکید کرده‌ایم که تا پایان آذرماه امسال این زمین تأمین شود و در غیر این صورت فرصت خدمت در آن مسئولیت در اختیار فرد دیگری قرار خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در فارس ادامه داد: همچنین مشابهه همین تصمیم برای ایثارگران و همچنین طرح جوانی جمعیت نیز اتخاذ شده و بنابراین اداره‌کل راه و شهرسازی استان باید تا پایان آذرماه ۵۰ درصد و اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان ۸۰ درصد زمین مورد نیاز را برای این گروه ها فراهم کنند.

ایمانیه گفت: سامانه هوشمند پایش و نظارت بر طرح نهضت ملی مسکن این قابلیت را دارد که تمام مراحل از تامین زمین تا آماده‌سازی و شروع ساخت را در اختیار ما قرار دهد و با استفاده از این سامانه می‌توان عملکرد تمام شهرستان‌ها در بحث اجرای طرح نهضت ملی مسکن را به شکل دقیق و مرحله به مرحله رصد کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=79609

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.