• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر شیراز؛

اجرای پروژه آبنمای هوشمند بوستان آزادی با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان

  • کد خبر : 79409
  • 24 آبان 1402 - 14:54
اجرای پروژه آبنمای هوشمند بوستان آزادی با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان
افسانه خواست خدایی اجرای پروژه آبنمای هوشمند دریاچه بوستان آزادی را گامی در راستای استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه نشاط افزایی و تفریح شهروندان دانست.

به گزارش سحاب پرس، رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، املاک و امور حقوقی شورای اسلامی شهر شیراز نیز با بیان اینکه مهم‌ترین ویژگی پروژه آبنمای هوشمند بوستان آزادی این است که طراحی، تجهیزات و اجرای این پروژه کم‌نظیربا استفاده از توان و ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان انجام شده است، اظهار کرد: این موضوع باید در مدیریت شهری به شکل ویژه دیده شود.

افسانه خواست خدایی، نایب‌رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی عنوان کرد: علاوه بر امور خدماتی زیرساختی موضوعات نشاط افزایی شهروندان در صدر تصمیمات این کمیسیون قرارگرفته است.

عضو و ناظر شورای اسلامی شهر در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز با بیان اینکه یکی از درخواست‌های ویژهشهروندان این کلان‌شهر توجه بیشتر به تحول در حوزه زیباسازی و نورپردازی در سطح شهر است، گفت: با برنامه‌ریزی که در کمیسیونسلامت، محیط زیست و خدمات شهری از سال گذشته انجام داده‌ایم، بودجه‌های این بخش را در سال جاری چند برابر کرده‌ایم تا شاهد تحول در این حوزه در مدیریت شهری باشیم.

نایب‌رئیس کمیسیون خدمات شهری تصریح کرد: سیاست‌گذاری نورپردازی و زیباسازی بسیار زیادی در کمیته زیباسازی و فضای سبز در حال برنامه‌ریزی برای شهرداری و اجرا در سطح شهر شیراز است.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: آبنمای هوشمند بوستان آزادی بااعتباری بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال، یک پروژه کم‌نظیر در شهر شیراز و حتی کشور است که لایق شهروندان شیرازیاست.

خواست‌خدایی گفت: توجه به نشاط افزایی و تفریحات سالم در حوزه خدمات شهری؛ بخشی از نیازهای شهروندان است که در کمیته زیباسازی و فضای سبز شهری شورای اسلامی شهر به آن توجه ویژه‌ای شده است و آبنمای موزیکال شیراز ازنظر فناوری در سطح کشور منحصربه‌فرد است

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=79409

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.