• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1

تغییرات اساسی در نحوه مدیریت بازارچه‌های شیراز با اصل قراردادن منافع و رضایت شهروندان

  • کد خبر : 79013
  • 23 آبان 1402 - 9:58
تغییرات اساسی در نحوه مدیریت بازارچه‌های شیراز با اصل قراردادن منافع و رضایت شهروندان
با تصویب آیین نامه اجرایی بازارهای میوه و تره بار و ارزاق عمومی در شورای اسلامی شهر و ابلاغ آن برای اجرا ،فرآیند ایجاد تغییرات اساسی در نحوه مدیریت بازارچه ‌ها آغاز شده ، که حذف اجاره داری غرفه‌های میوه و تره بار، هوشمند سازی، قیمت گذاری محصولات و ایجاد بستر همکاری با تولیدکنندگان، توزیع کنندگان عمده و تامین کنندگان محصولات کشاورزی از مهم ترین رئوس اجرایی آن است.

به گزارش سحاب پرس، تمایل شهروندان به خرید از بازارچه‌های زیر نظر شهرداری شیراز با اعمال تغییرات گسترده در مدیریت اجرایی و عرضه محصولات با قیمت و کیفیت مناسب، افزایش یافت.

بیش از ۴۰ بازارچه به شکل مشارکتی و زیرنظر شهرداری در مناطق مختلف شهر شیراز در قالب غرفه‌های مختلف ارزاق عمومی و میوه و تره بار، به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.

در آینده نزدیک به تدریج با تمهیدات اتخاذ شده و حمایت شهردار و شورای اسلامی شهر، بازارچه های با الگوی جدید جایگزین این مراکز خواهند شد.

در طراحی جدید بازارچه‌ها که از ماه‌های گذشته آغاز شده است علاوه بر پیش بینی تامین ارزاق عمومی شامل میوه و تره‌بار و فراورده‌های پروتئینی، به فضای سبز ،دسترسی‌های مناسب و ظرفیت‌های متناسب پارکینگ نیز توجه شده و کاربری های مکمل و موثری نیز تعیین، طراحی و احداث خواهد شد.

گفتنی است با تصویب آیین نامه اجرایی بازارهای میوه و تره بار و ارزاق عمومی در شورای اسلامی شهر و ابلاغ آن برای اجرا ،فرآیند ایجاد تغییرات اساسی در نحوه مدیریت بازارچه ‌ها آغاز شده ، که حذف اجاره داری غرفه‌های میوه و تره بار، هوشمند سازی، قیمت گذاری محصولات و ایجاد بستر همکاری با تولیدکنندگان، توزیع کنندگان عمده و تامین کنندگان محصولات کشاورزی از مهم ترین رئوس اجرایی آن است.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=79013

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.