• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

راه‌اندازی خط تلفن گویا برای بیماران خارجی در شیراز

  • کد خبر : 78026
  • 13 آبان 1402 - 22:10
راه‌اندازی خط تلفن گویا برای بیماران خارجی در شیراز
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به ارائه خدمات درمانی ۸ هزار و ۹۶۰ بیمار کشورهای خارجی از ابتدای سال جاری تاکنون، از راه‌اندازی خط تلفن گویا برای بیماران خارجی در مرکز پایش مراقبت‌های درمانی(MCMC) علاوه بر زبان فارسی، به زبان‌های عربی و انگلیسی خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، سیدوحید حسینی امروز، ۱۳ آبان در نشست گردشگری سلامت دانشگاه های علوم پزشکی قطب جنوب و جنوب شرقی کشور با اشاره به اهمیت حوزه گردشگری و توریسم درمانی گفت: حرکت مطلوب و اثرگذاری در حوزه گردشگری سلامت شیراز آغاز شده است که این امر با ارائه خدمات درمانی باکیفیت، بهترین اعتباربخشی را به همراه دارد و می‌تواند برای دیگر استان‌ها نیز الگو باشد.

وی با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این نشست و فعالان حوزه گردشگری، بر همه جانبه‌نگری و برنامه‌ریزی دقیق، برای انجام اقدامات صحیح و نتیجه‌بخش تاکید کرد.

حسینی، یکی از نتایج اثربخش در حوزه گردشگری و توریسم درمانی را معرفی دستاوردهای علمی و درمانی ایران در دنیا و کشورهای منطقه است، چراکه در کنار مسایل مختلف جامعه مانند سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، جایگاه ایران از نظر علم پزشکی نیز در دنیا ارتقا می‌یابد.

وی از ارائه خدمات درمانی در شیراز به ۸ هزار و ۹۶۰ بیمار از سایر کشورها مانند کویت، بحرین، پاکستان، افعانستان، عراق و عمان از ابتدای سال تاکنون خبر داد و افزود: خدمات ارائه شده در زمینه‌هایی نظیر جراحی پلاستیک، زنان و زایمان، کلیه و مجاری ادراری، گوش و حلق و بینی، جراحی عمومی و چشم بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، افزایش ۱۲۵ درصدی تعداد مراکز دارای مجوز گردشگری سلامت در ۷ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته را دیگر محور تلاش‌های مجموعه سلامت استان فارس در این حوزه برشمرد.

حسینی همچنین از راه‌اندازی خط تلفن گویا برای بیماران خارجی در مرکز پایش مراقبت‌های درمانی(MCMC) علاوه بر زبان فارسی، به زبان‌های عربی و انگلیسی خبر داد.

وی با اشاره به صدور کارت شناسایی برای ۴۱۳ واسطه فعال در حوزه گردشگری و توریسم درمانی گفت: در این اقدام که از ابتدای سال تاکنون و با همکاری استانداری، میراث فرهنگی، دستگاه‌های انتظامی و قضایی انجام شده است؛ واسطه‌های فعال در حوزه گردشگری فارس، در دوره‌های آموزشی لازم در این حیطه نیز شرکت کرده‌اند.

به گزارش سحاب پرس، نشست گردشگری سلامت دانشگاه های علوم پزشکی قطب جنوب و جنوب شرقی کشور، با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون گردشگری استانداری فارس، معاون مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت، معاون درمان دانشگاه و فعالان حوزه گردشگری این مناطق، صبح امروز در مجتمع ولایت شیراز برگزار شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=78026

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.