• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2
استاندار فارس؛

با تمام قوا از فعالیت خیران حمایت می‌کنیم

  • کد خبر : 77618
  • 09 آبان 1402 - 23:03
با تمام قوا از فعالیت خیران حمایت می‌کنیم
استاندار فارس با تأکید بر اینکه با تمام قوا از فعالیت‌های خیران حمایت می‌کنیم، گفت: نباید هیچ مانعی در این زمینه وجود داشته باشد.

به گزارش سحاب پرس، محمدهادی ایمانیه امروز، ۹ آبان در اجلاس سالانه خیرین تأمین سلامت استان فارس با تأکید بر لزوم مشارکت تمامی سازمان‌ها با خیرین در پیشبرد اهداف آنان گفت: از این موضوع با تمام قوا حمایت می‌کنیم و نباید هیچ مانعی در این زمینه وجود داشته باشد.

استاندار فارس، محور تلاش‌های مجمع خیرین تأمین سلامت فارس را هدایت نیات خیرین به موضوعات دارای اولویت برشمرد که طی سال‌های اخیر با تلاش دست اندرکاران این مجمع، موفق بوده است و افزود: دومین هدف این مجمع طی بیش از دو دهه گذشته، پاسداشت تلاش خیرین و همچنین تلاش برای رفع موانع در برابر آنان بوده است.

وی با اشاره به سبقه تشکیل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس اظهار کرد: از ۲۱ سال پیش که این بنیان خیر در استان فارس ایجاد شد تاکنون، انسان‌های بزرگی با این مجموعه همکاری داشتند که بر اساس روایات اسلامی، ثمره نیک‌اندیشی آنان تا روز قیامت تداوم خواهد داشت.

ایمانیه یاد بزرگان خیرین تأمین سلامت نظیر زهرا سعادت، سیدنصرالله هاشمی، حبیب بهرامن، مجید یقطین و ناصر منیری را گرامی داشت و گفت: مجموع کمک‌های خیرین با مجموعه سلامت، حدود هزار میلیارد تومان برآورد شده است و هر کجا خیرین و مردم ورود کنند، موانع برطرف می‌شود.

استاندار فارس نیک‌اندیشی خیرین را که زندگی خود را وقف کمک به دیگران کردند، نمود درایت آنان در ایجاد ثمره‌ای معنوی برای سرای آخرت دانست و گفت: این امر، مهمترین هدف از بعثت پیامبران الهی بوده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=77618

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.