• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

رئیس شورای اسلامی شهرستان نی‌ریز انتخاب‌ شد

  • کد خبر : 77298
  • 07 آبان 1402 - 14:58
رئیس شورای اسلامی شهرستان نی‌ریز انتخاب‌ شد
با برگزاری انتخابات داخلی شورای اسلامی شهرستان نی ریز، سید حسین حسینی به عنوان رئیس شورا ی شهرستان نی ریز انتخاب شد

به گزارش سحاب‌پرس و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی ریز، منتخبین شورای اسلامی شهرستان نی‌ریز در دوره ششم، شنبه ۶آبان در جلسه ای که با حضور یعقوب خسروانی سرپرست فرمانداری شهرستان نی ریزدر محل فرمانداری برگزارشد وارد موضوع انتخاب رئیس شورای شهرستان شدند که نهایتا با اکثریت رای اعضای شورا ، سید حسین حسینی به عنوان رئیس شورای شهرستان نی ریز انتخاب شد و همچنین آقایان سید جواد قطبی بعنوان نائب رئیس ، مهدی علیخانی بعنوان سخنگو ، محمد ابراهیم حیدری بعنوان منشی ، عباس باغبانی بعنوان خزانه دار و بختیار حق دوست بعنوان عضوشورای شهرستان انتخاب شدند.

در ابتدای این جلسه فرماندار نی ریز در سخنانی گفت: شوراهای اسلامی برآمده از بتن مردم و مورد تأئید اکثریت جامعه‌اند که باید با شناخت کافی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی، در صدد رفع مشکلات شهرستان برآیند.

وی افزود: شورای شهرستان، وظیفه‌ای فراتر از شورای شهر و بخش بر عهده دارد و اعضا موظفند تا وظیفه نظارتی خود را با نگاه به کل شهرستان انجام دهند.

وی تاکید نمود: امروز همه وظیفه دارند تا تنها به فکر خدمت رسانی به مردم بوده و تلاش کنند تا مشکلات را شناسایی و با شور و مشورت نسبت به رفع آن برآیند.

فرماندار نی ریز در پایان از اعضای شورای شهرستان خواست تمام تلاش خود را برای حفظ اعتماد مردم بکار بسته و در نهایت با امانتداری و صداقت، در مسیر ارائه خدمات مطلوب، و ارتقای سطح رفاه مردم کوشا باشند.

گفتنی است که : وظایف و اختیارات شورای شهرستان شامل ارائه پیشنهادات لازم در زمینه توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی شهرستان به دستگاه‌های اجرائی ذی‌ربط و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و شورای استان، نظارت بر حسن اجرای تصمیمات شوراها در شهرستان، تصویب، اصلاح، تتمیم و تفریغ بودجه دبیرخانه شورای شهرستان و شوراهای شهر در شهرستان، هماهنگی و رسیدگی به مسائل و حل‌وفصل مشکلات فی‌مابین شوراهای شهر و بخش در مواردی که قابل‌پیگیری قضایی نیست و نظارت بر عملکرد و فعالیت‌های شوراهای بخش و شهرمی باشد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=77298

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.