• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

تأمین کمک هزینه لوازم‌التحریر برای فرزندان خانواده‌های زندانیان شیراز

  • کد خبر : 77283
  • 07 آبان 1402 - 15:28
تأمین کمک هزینه لوازم‌التحریر برای فرزندان خانواده‌های زندانیان شیراز
دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس از پرداخت کمک هزینه تأمین لوازم‌ التحریر برای ۵۰۰ نفر از فرزندان دانش‌آموز خانواده‌های نیازمندان زندانیان تحت پوشش شیراز خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، سیدمصطفی بحرینی امروز، ۷ آبان در نهمین نشست هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شیراز از پرداخت کمک هزینه تامین لوازم‌التحریر به ۵٠٠ نفر از  فرزندان دانش‌آموز خانواده‌های نیازمند زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان شیراز خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس با بیان اینکه این کمک‌ها با مساعدت خیرین و نیکوکاران تامین شده است، افزود: این پرداخت در دو مرحله خواهد بود که مرحله اول، کمک به ۵٠٠ دانش‌آموز  را به انجام رسانده و در مرحله دوم نیز پیش‌بینی می‌شود این پرداخت تا ۷۵٠ نفر افزایش یابد.

وی یادآور شد: این کمک‌ها هدفمند و از سطح ابتدایی، متوسطه اول و دوم و آموزش عالی از ۷ میلیون ریال تا ۱۶ میلیون ریال بوده است و با هدف تسهیل خانواده‌ها برای برخورداری از این کمک‌ها، مبنا بر این شد که به‌جای تامین بسته‌های تحصیلی، وجوه آن به خانواده پرداخت شود که سرعت، سهولت در دریافت وجوه، سلامت فرایند کار تأمین خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز تصریح کرد: امروز با افق‌گشایی شایسته و برنامه‌ریزی منسجم و استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها، انجمن حمایت زندانیان شیراز به‌عنوان یک مؤسسه مردم نهاد خیریه، در آستانه ورود به مرحله جدیدی از توانمندسازی مترتب بر منابع پایدار برای توسعه خدمات حمایتی است و این توسعه حمایت دستگاه‌های همسو و متولی و همراهی و عنایت بیش از پیش خیران را طلب می‌کند.

انصاری، معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان های فارس نیز در این نشست با تقدیر از خیران و اعضای هیئت مدیره انجمن به واسطه خدمات حمایتی معمول، خانواده‌های نیازمند زندانیان را محروم‌ترین قشر نیازمند حمایت توصیف کرد که در شرایط ویژه اقتصادی و فرهنگی موجود، نیازمند حمایت‌های وسیع‌تر و جامع‌تر هستند.

به گزارش سحاب پرس، این نشست با ۱۱ مصوبه حمایتی، اقتصادی، اداری و اعتباری به کار خود پایان داد. از مهم‌ترین مصوبات این نشست تامین هزینه آزادی ۵ زندانی واجد شرایط جرایم غیر مهم توسط خیران، با هدف اعطای فرصت مجدد حضور آنان در کانون جامعه و خانواده بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=77283

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.