• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 6 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
3

خیزش جهانی کاریکاتوریست ها برای حمایت از کودکان غزه

  • کد خبر : 76795
  • 01 آبان 1402 - 19:22
خیزش جهانی کاریکاتوریست ها برای حمایت از کودکان غزه
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از برگزاری اولین مسابقه و نمایشگاه بین المللی کاریکاتور کودکان غزه خبر داد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، محمدعلی چوبینی با اعلام این خبر اظهار کرد: اولین مسابقه و نمایشگاه بین المللی کاریکاتور کودکان غزه با هدف دعوت از کاریکاتوریست های جهان در جهت خلق آثار به منظور حمایت از کودکان غزه برگزار می شود

وی افزود: با توجه به اینکه کاریکاتور بین المللی ترین و جهانی ترین هنری است که میتوان با صراحت مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را در قالب مفاهیم هنری انتقال داد، این اقدام بین المللی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار می شود و شرکت کنندگان در این جشنواره بایستی آثار خود را تا ۲۰ آبان ماه به نشانی   shiraz.iran1402@gmail.com ارسال کنند.

معاون فرهنگی شهردار شیراز خاطرنشان کرد: در این رویداد محدودیت سنی برای ارسال آثار وجود ندارد و هر شرکت کننده مجاز به ارسال حداکثر ۵ اثر در ابعاد ۳۰ در ۴۲ سانتی متر و یا در اندازه A3 است.

چوبینی اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می توانند آثار خود را به صورت فایل jpg  با حجم  ۳۰۰ dpi به صورت سیاه و سفید و رنگی ارسال کنند.

چوبینی با اشاره به اینکه اعلام نتایج این رویداد ۲۹ آبان ماه همزمان با بیست نوامبر روز جهانی کودک خواهد بود، گفت: در این جشنواره داوری آثار با حضور کاریکاتوریست های برتر ایران و جهان انجام خواهد شد و در پایان مسابقه به برندگان جشنواره، لوح یادبود و به پنج اثر برتر جوایز ویژه اهدا می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز یادآور شد: پوستر اولین مسابقه و نمایشگاه بین المللی کاریکاتور کودکان غزه در روز یکشنبه سی ام مهر در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با حضور استاندار فارس و شهردار شیراز رونمایی شد.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=76795

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.