• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

برگزاری سومین دوره جشنواره عکس “همه جا در دسترس”

  • کد خبر : 76708
  • 02 آبان 1402 - 9:41
برگزاری سومین دوره جشنواره عکس “همه جا در دسترس”
مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور بازنمایی توسعه ارتباطات در کشور و دستاوردهای آن، سومین دوره جشنواره عکس "همه جا در دسترس" را برگزار می‌کند.

به گزارش سحاب پرس،مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور بازنمایی توسعه ارتباطات در کشور و دستاوردهای آن، سومین دوره جشنواره عکس “همه جا در دسترس“را برگزار می‌کند. به همین منظور از تمامی هنرمندان حرفه‌ای و آماتور عکاس برای شرکت در این رویداد ملی دعوت می‌شود تا آثار خود را که منطبق با شرایط این مسابقه است به دبیرخانه «همه جا در دسترس» ارسال کنند.

بر اساس مفاد اعلامی از سوی دبیرخانه همه جا در دسترس، موضوعاتی همچون پروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها (حفاری، فیبرکشی، اتصال، بهره برداری)، دولت هوشمند و پنجره واحد دولت هوشمند، توسعه ارتباطات در مناطق روستایی و جاده‌ها و تاثیر آن بر زندگی روزمره، اموزش و اشتغال مردم روستا، هوشمندسازی و ارتقای خدمات پستی و پست بانک در مناطق روستایی وشهری، پلتفرم ها و شبکه‌های اجتماعی ایرانی، کارکردهای صنعت فضایی در زنگی روزمره (مسیریاب ها، استفاده از تصاویر ماهواره ای در کشاورزی و مدیریت بحران های طبیعی و …)، شرکت های تولیدکننده محصولات و تجهیزات فناورانه و مخابراتی ایرانی (گوشی موبایل، مودم، تجهیزات ماهواره ای و …)، اینترنت کودک و نوجوان، فضای مجازی و تاثیر آن بر زندگی شهری و روستایی موضوعات اعلام شده برای ارسال آثار در این جشنواره در نظر گرفته شده است.

بر اساس اعلام دبیرخانه مسابقه همه جا در دسترس، مطابق با مقررات اعلام شده این جشنواره تمامی هنرمندانی که آثارشان به نمایشگاه و کتاب مسابقه راه پیدا کند گواهی حضور در مسابقه را دریافت می‌کنند، هر عکاس می تواند حداکثر با ۱۰ اثر به صورت تک عکس یا ۲ مجموعه عکس در جشنواره شرکت کند، تمامی عکس های ارسالی می بایست دارای شرح عکس Caption باشد و مجموعه عکس های علاوه بر شرح عکس (Caption) باید دارای بیانیه هنرمند (Statement) و عنوان باشند و حق استفاده از آثار برای مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات محفوظ است.

همچنین طبق مشخصات فنی اعلام شده، عکس های ارسالی باید با فرمت JPEG ارسال شود، ضلع بزرگ عکس ها ۲۰۰۰ پیکسل و حداکثر حجم ۲Mb ارسال شودو برای مجموعه عکس ها حداکثر حجم ۱۰Mb به صورت فایل فشرده Zip ارسال شود. و فایل ورود اطلاعات موردنیاز اعم از عنوان، کپشن، استیتمنت برای هر تک عکس و مجموعه باید همراه عکس ها در صفحه سایت مسابقه بارگزاری شود و عکس هایی که مشخصات کامل ندارند از مسابقه حذف می شوند.

برای نامگذاری عکس ها، نام خانوادگی و نام عکاس به طور کامل و به زبان لاتین – کدبخش مربوطه – شماره عکس (برای بخش تک عکس: به عنوان مثال (۰۱-Bagheri Ali -N) و برای مجموعه عکس: (Bagheri Ali -DS-01 تا Bagheri Ali -DS-10) باشد

به نقل از دبیرخانه مسابقه همه جا در دسترس، جوایز نفیس برای نفرات اول تا سوم این جشنواره در نظر گرفته شده است که به ترتیب مطابق با ۱۲،۱۵ و ۱۰ میلیون تومان است.

علاقمندان شرکت در این مسابقه می‌توانند پس از مطالعه قوانین فراخوان آثار خود را حداکثر تا ۲۸ دی ماه ۱۴۰۲ به نشانی www.ict.gov.ir/fa/photo ارسال کنند.

دبیرخانه جشنواره “همه جا در دسترس” با شماره تماس ۸۸۱۱۳۹۵۳ پاسخگوی علاقه مندان خواهد بود و نشانی دبیرخانه جشنواره تهران، خیابان شریعتی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی می باشد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=76708

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.