• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
0
هیات ورزش های همگانی استان فارس

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی بمناسبت هفته تربیت بدنی در بوستان آزادی

  • کد خبر : 76437
  • 28 مهر 1402 - 18:13
برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی بمناسبت هفته تربیت بدنی در بوستان آزادی
توسعه ورزش ارزان و در دسترس برای ارتقای سلامتی ، نشاط اجتماعی و تندرستی آحاد جامعه خواهد شد .

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی خبرداد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از  روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس ، علیرضا غلامیان سرپرست هیات ورزش های همگانی استان فارس امروز در جمع حاشیه پیاده روی خانوادگی اظهار داشت: مراسم پیاده‌روی ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۸ مهرماه در بوستان آزادی شیراز برگزار شد .
وی بیان کرد: در این مراسم که با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز، هئیت ورزش های همگانی استان فارس به‌مناسب هفته تربیت بدنی برگزار شد و ۴۰ جایزه هدیه در بین شرکت کنندگان در پیاده‌روی توزیع شد .
وی با اشاره به هفته تربیت بدنی عنوان کرد: آنچه در جامعه امروز از اهمیت بالایی برخورداراست توجه به سلامت عمومی ، تحرک و سلامتی آحاد مردم و ایجاد نشاط اجتماعی و توسعه ورزش ارزان و در دسترس است.
وی افزود: باید با یک برنامه‌ریزی همه جانبه و ایجاد انگیزه در خانواده ها بتوان با توسعه ورزش همگانی سلامتی ، نشاط اجتماعی و تندرستی را برای خانواده ها به ارمغان آورد و در آینده نسل‌های شاداب و سلامت و بالنده ای برای جامعه باشند.
غلامیان تصریح کرد: همزمان با این مراسم در شمال غرب شیراز و در سراسر استان با مشارکت کمیته های متناظر هیات ورزش های همگانی و روسای ورزش های همگانی شهرستان ها برنامه های متنوعی در این هفته برگزار خواهد شد .

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس همچنین از برگزاری همایش بزرگ بازی کودکان در این هفته و در باع جنت شیراز خبرداد و خاطرنشان کرد: این مراسم نیز توسط کمیته بازی‌ها و ورزش‌های کودکان استان فارس ساعت ۱۷ عصر میشود.

وی گفت: در این مراسم برنامه‌های شاد و مفرح ورزشی برای حضار اجرا و فضای به همت کمیته های پیشکسوتان   روزانه ، پیاده روی ، روپایی، ورزآرا ، پرثوا، مهارت های فردی ، داژبال، داوطلبین ، فرهنگی و روابط عمومی برنامه های بسیار مفرح ک شادی را اجرا نمودند که با مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=76437

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.