• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

جهادگران جهاد دانشگاهی فارس جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کردند

  • کد خبر : 76247
  • 26 مهر 1402 - 22:26
جهادگران جهاد دانشگاهی فارس جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کردند
همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی اعتراض‌آمیز در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه در شیراز برگزار شد و جهادگران جهاد دانشگاهی فارس نیز در این مراسم حضور داشتند.

به گزارش سحاب پرس، همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی اعتراض‌آمیز در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه امروز، ۲۶ مهرماه در شیراز برگزار شد.

جهادگران جهاددانشگاهی فارس نیز امروز همگام با اقشار مختلف مردم و به ویژه دانشگاهیان با حضور گسترده در این مراسم راهپیمایی جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند.

امیرحسین استقلال، رئیس جهاد دانشگاهی فارس در حاشیه این مراسم با اشاره به آیه ۲۲۷ سوره شعرا «… وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ؛ … و کسانی که ستم کرده‏‌اند به زودی خواهند دانست به کدام بازگشتگاه برخواهند گشت»، گفت: همان‌طور که خداوند در این آیه فرموده است، ظالمان گمان می‌کنند که جنایتشان فراموش یا دیده نمی‌شود اما به زودی به سزای اعمال و جنایتشان خواهند رسید.

وی اظهار کرد: در غیرانسانی بودن جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه شکی نیست و چنین ددمنشی بی‌نظیر است و هرگز از انسان متمدن انتظار نمی‌رود و اگر با چنین جنایاتی برخورد نشود، قطعاً تکرار خواهند شد.

استقلال تأکید کرد: بر تمام مسلمانان و آزادگان جهان واجب است که در مقابل این جاهلیت مدرن ایستاده و سکوت نکنند و مراتب اعتراض خود را به گوش جهانیان برسانند.

رئیس جهاد دانشگاهی فارس یادآور شد:‌ امروز مشاهده می‌کنیم که تمام فرهیختگان، فرهنگیان و دانشگاهیان همگام با اقشار مختلف مردم علیه چنین جنایتی خروشیدند و ان شاءالله این اتحاد منجر به آزادی فلسطین و محو اسرائیل خواهدشد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=76247

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.