• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس؛

۲۳ هزار دانش‌آموز فارس به اردوی طرح «شهید نیری» می‌روند

  • کد خبر : 75890
  • 24 مهر 1402 - 22:40
۲۳ هزار دانش‌آموز فارس به اردوی طرح «شهید نیری» می‌روند
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس از آغاز اردوهای دانش‌آموزی طرح «شهید نیری» با رویکرد مهارت‌آموزی و مشارک‌جویی در این استان خبر داد و گفت:‌ قریب ۲۳ هزار نفر از دانش‌آموزان دوره اول متوسطه استان فارس در این اردوها شرکت می‌کنند.

به گزارش سحاب پرس، علیرضا شادباش امروز، ۲۴ مهرماه از آغاز اردوهای دانش‌آموزی طرح «شهید نیری» با رویکرد مهارت‌آموزی و مشارک‌جویی در این استان خبر داد و گفت: این اردوها ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر دوره اول متوسطه استان فارس از امروز آغاز شده و تا ۱۵ آبان‌ماه جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه قریب ۲۳ هزار نفر از دانش‌آموزان دوره اول متوسطه استان فارس در این اردوها در بازه زمانی مذکور شرکت خواهند کرد، افزود: در این طرح، روزانه ۶ منطقه و شهرستان و هر کدام ۴۰ دانش‌آموز را به اردوگاه شهید دستغیب شیراز اعزام می‌کنند بنابراین روزانه ۲۴۰ دانش آموز فقط دراین اردوگاه حضور دارند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: همزمان با برنامه‌های اردویی اردوگاه شهید دستغیب، طرح شهید نیری در ۱۷ اردوگاه دیگر استان اجرا خواهد شد.

شادباش با بیان اینکه این اردوهای یک روزه با شعار تربیت بدون توقف برگزار می‌شود، ایجاد زمینه شناسایی رشد و شکوفایی، برنامه‌ریزی هوشمندانه برای مهارت و تقویت هنجارها، تقویت مهارت‌های زندگی در زمینه‌های فرهنگی اجتماعی، اقتصادی و ورزشی، ایجاد زمینه هنری، ورزشی، علمی و آموزشی و … را از جمله اهداف اردوهای طرح مذکور برشمرد.

وی با تصریح اینکه در این طرح، ادارات آموزش و پرورش استان یک هفته دختران و هفته دیگر پسران را به اردوگاه‌ها اعزام می‌کنند، افزود: در طرح شبانه این اردوها که صرفا در اردوگاه شهید دستغیب شیراز برگزار می‌شود دانش‌آموزان ساعت ۱۷ عصر وارد اردوگاه می‌شوند و در بدو ورود به مقام شامخ شهدای دانش‌آموز ادای احترام کرده و سپس با عبور از دالان سربند و پس از اقامه نماز در برنامه افتتاحیه اردوی شبانه حضور می‌یابند.

شادباش اضافه کرد: دانش‌آموزان در ادامه در برنامه جنگ شادی شبانه، رصد ماه، ستاره و نقد فیلم شرکت وفردای ان روز نیز دانش‌آموزان در کارگاه‌های مهارت‌آموزی مشارکت و ظهر نیز اردوگاه را ترک می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس در پایان یادآور شد: بیش از ۴هزار و ۸۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر در بخش اردوی شبانه اردوگاه شهید دستغیب حضور پیدا کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=75890

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.