• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

پویش دخترانه «هانیل» در فارس به راه افتاد

  • کد خبر : 75637
  • 22 مهر 1402 - 23:09
پویش دخترانه «هانیل» در فارس به راه افتاد
مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی فارس از برگزاری پویش دخترانه «هانیل» در این استان خبر داد.

به گزارش سحاب پرس  و به نقل از روابط عمومی ناحیه بسیج دانشجویی فارس، ناهید صابراردکانی امروز، ۲۲ مهرماه در نشست مجازی ویدئوکنفرانس با مسئولان خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر استان فارس از راه‌اندازی و آغاز پویش دخترانه «هانیل» در این استان خبر داد و گفت: هانیل، فرشته‌ای موافق با طبع لطیف زنانه است که در دنیا مأمور رسیدگی به امور زنان نزد خدا بوده و در آیه ۶۸ سوره به نام این فرشته اشاره شده است.

وی با بیان این مطلب که پویش دخترانه هانیل توسط بسیج دانشجویی استان فارس برگزار می‌شود، افزود: آغاز این پویش به میزبانی پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان شیراز بود که با عنوان هانیل‌های شیرازی اجرا شد.

صابر اردکانی اضافه کرد: پویش دخترانه هانیل به دنبال ایجاد بستری برای گفت‌وگوی سلیقه های متفاوت دخترانه در خوابگاه، دانشکده‌ها، دانشگاه‌ها و حتی در سطح جامعه و بیرون از دانشگاه با محوریت دانشجویان است.

مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بیان کرد: در پویش دخترانه هانیل، به دنبال گفت‌وگوی سلیقه‌های مختلف با یکدیگر و آموزش چگونگی ایجاد فضای گفت‌وگو هستیم.

وی، اعتمادسازی سلیقه‌های متفاوت به یکدیگر در دانشگاه‌ها را از اهداف دیگر پویش دخترانه هانیل برشمرد و تصریح کرد: این پویش دخترانه، نخستین قدم برای جمع‌آوری سلایق مخلتف در دانشگاه، حول یک محور تفکر اسلامی ـ ایرانی است.

مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: از مأموریت‌های مهم مسئولان خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها، پرداختن به نقش بانوان در جامعه اسلامی بوده که در پویش دخترانه هانیل به دختران فارس یادآور خواهیم شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=75637

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.