• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0

بررسی دستورالعمل‌های اجرایی ساماندهی دستفروشی در شیراز

  • کد خبر : 75623
  • 22 مهر 1402 - 22:02
بررسی دستورالعمل‌های اجرایی ساماندهی دستفروشی در شیراز
در راستای اجرایی شدن مصوبه آیین‌نامه ساماندهی دستفروشی، دستورالعمل‌های اجرایی سه‌گانه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سحاب پرس، نشست بررسی و ساماندهی دستفروشی با حضور مسعود زارعی رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا اسلامی شهر شیراز، مهدی طاهری عضو شورا، غلامی معاون خدمات شهری، مدیران معاونت حمل و نقل و ترافیک، مدیرکل اداره‌کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری و رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی با موضوع بررسی دستورالعمل‌های سه گانه امروز، ۲۲ مهرماه در شیراز برگزار شد.

در این نشست دستورالعمل‌های سه‌گانه با عنوان دستورالعمل ساماندهی فعالیت دستفروشان و بساط گستران(روز بازارها و شب بازارها)، دستورالعمل ساماندهی فعالیت بارفروشان خودرویی و دستورالعمل ساماندهی فعالیت خودروهای سیار عرضه محصولات مواد غذایی بر اساس تکلیف مصوبه شورا توسط شهرداری با هماهنگی حوزه‌های مرتبط تدوین و مورد بررسی قرار گرفت.

مسعود زارعی در این نشست با اشاره به اهمیت مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز در خصوص آیین نامه سامان دهی دست فروشی که با هدف آزادسازی معابر و فضاهای عمومی و سامان دهی دست فروشی به تصویب رسیده بود، گفت: برای ساماندهی دستفروشی دستورالعمل‌های سه‌گانه ذیل این مصوبه در جهت رفع نازیبایی‌های بصری، کاهش ترافیک، کنترل معضلات اجتماعی، حمایت از مشاغل کوچک و صنوف با همکاری حوزه‌های مرتبط توسط شهرداری تدوین شده است.

در پایان این نشست، اصلاحات موردنظر انجام و  دستورالعمل‌های سه‌گانه جهت بررسی نهایی و اجرایی شدن در دستورکار کمیسیون قرار گرفت.

در راستای اجرای دقیق و منسجم تمامی حوزه‌های مرتبط در خصوص ساماندهی انواع دستفروشی در شهر شیراز، جلسه‌ای با حضور فرماندهی فراجا استان، اداره‌کل اطلاعات استان، دادستان عمومی و انقلاب استان، فرمانداری شهرستان شیراز و شورای اسلامی شهر در دفتر شهردار کلان شهر شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=75623

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.