• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
10

اخبار پلیس فارس – ۱ فروردین ۹۹

  • کد خبر : 756
  • 02 فروردین 1399 - 5:43
اخبار پلیس فارس – ۱ فروردین ۹۹

انهدام باند “حسین سیاه” و کشف ۲۵ فقره سرقت خودرو در شیراز رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام باند سارقان خودرو معروف به “حسین سیاه”دستگیری اعضاء باند سارقین حرفه ای خودرو پراید  در سطح شهر شیراز خبر داد . سرهنگ “کاووس حبیبی” در گفت و گو با خبر نگار پایگاه خبری پلیس ، در این […]

انهدام باند “حسین سیاه” و کشف ۲۵ فقره سرقت خودرو در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام باند سارقان خودرو معروف به “حسین سیاه”دستگیری اعضاء باند سارقین حرفه ای خودرو پراید  در سطح شهر شیراز خبر داد .

سرهنگ “کاووس حبیبی” در گفت و گو با خبر نگار پایگاه خبری پلیس ، در این رابطه اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودروهای پراید مدل پایین در شهر شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری اعضاء باند سارقان به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان قرار گرفت.

سرهنگ “حبیبی” تصریح کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی  و تخصصی و سرنخ های موجود در صحنه سرقت، موفق شدند اعضای باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای معروف به “حسین سیاه” را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی عنوان داشت : متهمان در بازجویی های فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس چاره ای جزء بیان حقیقت نداشتند و به ۲۵  فقره سرقت خودرو و فروش قطعات آن اقرار کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان به مردم هشدار داد: حتی الامکان خودرو‌های خود را به سیستم‌های هشدار دهنده مجهز و به منظور پارک خودرو از پارکینگ های عمومی در سطح شهر استفاده کنند.

مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشید

رئیس پلیس فتا استان گفت : شهروندان، کارت های بانکی خود را در اختیار فروشندگان کنار جاده ای قرار ندهند تا مورد کلاهبرداری قرار نگیرند.

سرهنگ “حشمت سلیمانی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار کرد: شهروندان گرامی در زمان خرید، کارت های بانکی خود را در اختیار فروشندگان کنار جاده ای قرار ندهند و تمام عملیات بانکی را خود انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه برای اتصال به اینترنت از مودم های جیبی یا بسته های اینترنتی استفاده شود، گفت: هموطنان از متصل شدن به وای‌فای‌ اماکن ناشناس خودداری کنند.

رئیس پلیس فتا استان فارس تصریح کرد: شهروندان برای انجام امورات خود ازجمله  خرید اینترنتی به سایت های دارای نماد اعتماد الکترونیکی  مراجعه کنند.

سرهنگ “سلیمانی” عنوان کرد:شهروندان در صورت مفقود و یا سرقت کارت های بانکی در ایام نوروز از تلفن گویای بانک مربوطه، موبایل بانک و یا دستگاه های خودپرداز، کارت خود را مسدود کنند.

این مقام انتظامی از هموطنان خواست در صورت مواجه شدن با هرگونه موارد مشکوک، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir (بخش گزارشات مردمی) به کارشناسان این پلیس اعلام کنند.

پیام تبریک فرمانده انتظامی فارس به مناسبت فرا رسیدن سال نو

فرمانده انتظامی استان در پیامی، آغاز سال نو و بهار طبیعت را به تمامی هموطنان مخصوصا کارکنان مجموعه انتظامی استان تبریک گفت..

 متن این پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
یامقلب القلوب والابصار یا مدبر الیل والنهار، یامحول الحول والاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال

ای خدای دگرگون کننده دل ها و دیده ها، ای تدبیرکننده روز و شب و ‌ای دگرگون کننده حال انسان ها، حال ما را به  بهترین شکل دگرگون بفرما، حلول سال نو شمسی و عید سعید باستانی را به مردم شریف سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی مخصوصا همکاران مجموعه انتظامی استان فارس و خانواده های آنان تبریک گفته و شهادت جانسوز هفتمین پیشوای متقیان جهان و دوستداران اهل بیت، حضرت امام موسی کاظم (ع) را تسلیت عرض می کنم.
در سالی که گذشت نیروی انتظامی با ماموریت های حساس،‌ سنگین و متعددی  مواجه گردید که با تلاش و مجاهدت ایثارگونه تمامی همکاران توانستیم از این ماموریت ها سربلند بیرون آمده و برگ زرینی بر افتخارات انتظامی استان بیافزاییم. لذا از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته توسط همرزمان عزیزم در عرصه نظم‌ و امنیت صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم .
پلیس سال نو را با در نظر گرفتن شرایط حساس کنونی جامعه و شیوع بیماری کرونا  با شعار “سلامت خانواده-امنیت جامعه” با “هشتگ در خانه می مانیم” شروع کرد و با تمام توان و امکانات در راستای اجرای منویات و فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) به منظور حفظ و صیانت از سلامت هموطنان گرانقدر در کنار جامعه پزشکی و ستاد ملی مقابله با ویروس منحوس کرونا فعالیت می کند.

در همین راستا ضمن تقدیر از تلاش های جامعه پزشکی و سایر یگان های امدادی و خدماتی استان در خصوص پیشگیری و مهار بیماری کرونا،  امیدواریم با همکاری و مشارکت خوب مردم بتوانیم  این مشکل را هم حل کرده  و به  یک وضعیت مطلوب برسیم .
بدون شک صیانت از سلامت جامعه و نابودی و ریشه کنی کامل ویروس کوید ۱۹ نیاز به یک عزم ملی، تلاش همگانی و کار جهادی دارد؛ لذا از عموم شهروندان درخواست می کنم ضمن رعایت توصیه های بهداشتی، حتی الامکان در خانه بمانند و از مسافرت های غیرضروری پرهیز کنند و با پیشه کردن صبر و بردباری به سلامت خانواده ها و امنیت جامعه کمک کنند.

فرماندهی انتظامی استان فارس در راستای  تحقق شعار سال ۹۹ اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری(‌مدظله العالی) با برنامه ریزی و پگیری‌های جدی،‌ با قاچاق کالا مبارزه کرده و زمینه را برای تحقق این شعار فراهم می کند.
در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدانی که در سال گذشته شهد شهادت را نوشیدند و با ارج نهادن به خانواده های معزز شهداء، ایثارگران و جانبازان، از درگاه خداوند بزرگ و سبحان سالی سرشار ازسلامتی، نشاط و آرامش را برای تمامی هموطنان عزیر در سراسر کشور  خواهانم.

و من الله التوفیق
سرتیپ دوم  پاسدار رهام بخش حبیبی
 فرمانده انتظامی استان فارس 

تخطی از سرعت مطمئنه، ۴ کشته و ۳ مجروح بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: بر اثر برخورد سواری پراید با یک وانت نیسان در محور مواصلاتی فیروزآباد، ۴ نفر کشته و ۳ نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ “عبدالهاشم دهقانی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف فوتی در محور مواصلاتی فیروزآباد، بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: مأموران در بررسی های اولیه مشاهده کردند یک سواری پراید با ۶ سرنشین به شدت با یک وانت نیسان برخورد کرده است.

سرهنگ “دهقانی” با بیان اینکه در این حادثه ۴ نفر فوت و ۳ نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند، عنوان داشت: کارشناسان علت وقوع این حادثه رانندگی را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده پراید اعلام کردند.

برخورد ۳ خودرو با یکدیگر حادثه آفرید

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: بر اثر برخورد ۳ خودرو با یکدیگر در محور مواصلاتی شهرستان فیروزآباد، یک نفر فوت و ۲ نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ “کاووس محمدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی اعلام یک فقره تصادف زنجیره‌ای در محور مواصلاتی شهرستان فیروزآباد، بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی های اولیه مشاهده کردند ۳ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، وانت نیسان و پارس با ۳ سرنشین با یکدیگر برخورد که یک نفر از سرنشینان پارس در این حادثه فوت و ۲ نفر دیگر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه رعایت فاصله طولی با خودروهای جلویی و رانندگی با سرعت مجاز و مطمئنه تا حد چشمگیری از وقوع تصادفات رانندگی پیشگیری می‌کند، بیان کرد: کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را تجاور به چپ از سوی راننده وانت نیسان اعلام کردند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=756

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.