• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1
نماینده تام الاختیار وزارت آموزش و پرورش؛

کمیته پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در آموزش و پرورش فارس راه‌اندازی شود

  • کد خبر : 75544
  • 21 مهر 1402 - 20:36
کمیته پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در آموزش و پرورش فارس راه‌اندازی شود
نماینده تام الاختیار وزارت آموزش و پرورش در سفر استانی هیئت دولت به فارس گفت: بعد از اتمام سفر هیات دولت به استان فارس باید کمیته پاسخگویی به درخواست‌های مردمی پس از سفر در اداره‌کل آموزش و پرورش فارس راه‌اندازی شود.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، قاسم احمدی لاشکی امروز، ۲۱ مهرماه در جلسه جمع بندی میز پاسخگویی ارتباطات مردمی آموزش و پرورش در فارس که در حاشیه سفر رییس جمهوری و هیئت دولت به استان در کانون تربیتی سمیه راه اندازی شده بود، گفت: لازم است سریعا کمیته پاسخگویی به درخواست‌های مردمی پس از سفر در اداره کل اموزش و پرورش فارس راه‌اندازی شود.

نماینده تام الاختیار وزارت اموزش و پرورش در سفر استانی هیئت دولت به فارس گفت: تلاش شد تا اکثر درخواست‌ها در این میز ارتباطات مردمی پاسخ داده شود اما تعدادی از مراجعات نیز نیازمند بررسی و پیگیری‌های فراتر از استان دارد که حتما باید پیگیری و پاسخ داده شود.

وی، مسئله نقل و انتقالات فرهنگیان را بخش عمده ای از درخواست های مراجعان به میز ارتباطات مردمی عنوان کرد و افزود: دیدارهایی با برخی خانواده های شهدا نیز در کنار برگزاری میز ارتباطات مردمی انجام شد که حتما باید درخواست های این خانواده‌ها نیز مدنظر قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس هم در این نشست به بخشی از دستاوردهای سفر وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: به دستور وزیر آموزش و پرورش، استان فارس چند مسئله مهم از جمله کریدور علمی دانش‌آموزان، جشنواره ادبی دانش‌آموزان، میزبانی مسابقات فوتبال دانش‌آموزی آسیا و … از جمله آن‌ها بود.

محمدخلیل عسکری گفت: در سفر اخیر هیئت دولت بخش زیادی از امورات اجرایی سفر را نیروهای آموزش و پرورش برعهده گرفتند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=75544

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.