• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10
در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی؛

رئیس جهاد کشاورزی استان فارس “مدیر نمونه استانی” شد

  • کد خبر : 7535
  • 15 شهریور 1399 - 19:33
رئیس جهاد کشاورزی استان فارس “مدیر نمونه استانی” شد
در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی، سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در گروه "تولیدی و خدماتی " موفق به احراز رتبه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد شد و از محمد مهدی قاسمی رئیس این سازمان با عنوان مدیر برتر تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، در جشنواره مذکور؛ از دلایل برتر شدن سازمان جهاد کشاورزی استان فارس؛ توجه به بهره وری منابع، نگاه علمی به مدیریت و استفاده از آموزهای تعالی سازمان در سال ۹۸ که موجب ارتقای شاخص های بخش کشاورزی استان شده است؛ بیان شد.

در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی، دستگاه های اجرایی در پنج گروه ارزیابی شدند. این گروه ها شامل “آموزش، پژوهش و فرهنگی”، “تولیدی و خدماتی”، “زیر بنایی و توسعه زیر ساخت ها”، “سلامت و رفاه اجتماعی” و “عمومی و قضایی” بودند.

در جشنواره مذکور “حمید دبیری مدیر حفظ نباتات استان فارس” نیز به عنوان “کارمند نمونه” معرفی و تجلیل شد.
در این آیین از اعضای تیم های موثر در ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی عملکرد دستگاه ها تقدیر شد و در این قسمت از مراسم از فرج الله عباسی مدیربازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و حسین هوشیار کارشناس این مدیریت و میعاد امین پور رئیس گروه تحول و نوسازی اداری و علیرضا زارعی کارشناس این گروه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تقدیر شد.

جشنواره شهید رجایی با هدف اجرای برنامه های اصلاح نظام اداری، نهادینه کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف به منظور ارزیابی و معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر در ارزیابی عملکرد، همه ساله برگزار می‌شود و بر اساس ارزیابی ها سازمان جهادکشاورزی استان فارس در سنوات اخیر، به طور مستمر از دستگاه های دارای رتبه برتر شناخته و در این جشنواره به عنوان نمونه معرفی شده است.

در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی که سال گذشته برگزار شد از میان ۶۴ دستگاه اجرایی استان فارس، مدیر چهاردستگاه در محور “اقدامات برجسته” نمونه استانی شناخته شدند در این جشنواره محمد مهدی قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در “شاخص اقتصاد مقاومتی” به عنوان مدیر نمونه استانی معرفی شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7535

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.