• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
1
سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران؛

واگذاری زمین در ناحیه صنعتی کوار تا یکسال آینده

  • کد خبر : 75146
  • 20 مهر 1402 - 18:13
واگذاری زمین در ناحیه صنعتی کوار تا یکسال آینده
سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بر تسریع در راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار تأکید کرد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده این ناحیه صنعتی تا یک سال آینده به مرحله واگذاری زمین به متقاضیان می‌رسد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، فرشاد مقیمی امروز، ۲۰ مهرماه در سفر استانی وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان کوار که همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان فارس انجام شد و بازدید از محل ایجاد ناحیه صنعتی کوار افزود: ایجاد ناحیه صنعتی کوار با توجه به برنامه‌ها و سیاست‌های این سازمان مبنی بر توسعه متوازن صنعتی و فراهم کردن زیرساخت‌های جذب سرمایه‌گذار و استقرار واحدهای صنعتی در مناطق فاقد شهرک یا ناحیه صنعتی در دستور کار قرارگرفت .

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار بسترهای لازم برای جذب سرمایه‌گذار در این شهرستان فراهم می‌شود، افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده در راستای ایجاد و تکمیل زیرساخت‌ها این ناحیه صنعتی تا یک سال آینده به مرحله واگذاری زمین به متقاضیان می‌رسد.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: تا یک سال آینده افزون بر ۱۰۰میلیارد ریال در زمینه تکمیل زیرساخت‌ها در این ناحیه صنعتی هزینه می‌شود.

وی تصریح کرد: ناحیه صنعتی کوار در اراضی به مساحت ۴۸هکتار ایجاد و با راه اندازی آن ظرفیت استقرار ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی یا اشتغال افزون بر ۱۰۰۰ نفر فراهم می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز از انجام مرحله نخست پروژه ایجاد کانال حریم شهرک و تسطیح محوطه داخل ناحیه صنعتی کوار خبرداد و گفت: برای این طرح اعتبار اولیه بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال تخصیص یافت.

سید مصطفی هاشمی اظهار کرد:عملیات اجرایی فاز اول شبکه داخلی آب و حفر چاه آب آشامیدنی ناحیه صنعتی نیز با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در برنامه عملیاتی قراردارد.

وی تصریح کرد: این ناحیه صنعتی شصت و پنجمین شهرک صنعتی استان است که در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی فارس قرارگرفته است.

به گزارش سحاب پرس، در سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان کوار طرح تولید انواع شفت‌های صنعتی والکترود گرافیتی با ظرفیت سالانه ۴۵۰هزارتن انواع شفت و ظرفیت ۶۵۰۹تن انواع الکترود با سرمایه گذاری ۴۰۰۰۰میلیارد ریال و اشتغال ۲۵۰نفر به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=75146

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.