• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
8
در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان فارس؛

فرماندار ممسنی به عنوان فرماندار برتر و نمونه استان فارس معرفی شد

  • کد خبر : 7491
  • 14 شهریور 1399 - 14:32
فرماندار ممسنی به عنوان فرماندار برتر و نمونه استان فارس  معرفی شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان فارس که با حضور استاندار ،معاونین و جمع کثیری از مدیران کل دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات استانداری فارس حضور داشتند به عنوان فرماندار برتر و نمونه استان فارس معرفی و از دست دکتر عنایت الله رحیمی استاندار فرهیخته […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان فارس که با حضور استاندار ،معاونین و جمع کثیری از مدیران کل دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات استانداری فارس حضور داشتند به عنوان فرماندار برتر و نمونه استان فارس معرفی و از دست دکتر عنایت الله رحیمی استاندار فرهیخته فارس لوح تقدیر دریافت کرد.
داود ایوبی در این مراسم به نمایندگی از کلیه دستگاههای اجرایی و فرمانداران استان گفت :در استان پهناور فارس با تدبیر دولت تدبیر و امید در بکارگیری نیروهای بومی به عنوان مدیر ارشد استانی شاهد توسعه ی همه جانبه ای در تمامی بخش های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی می باشیم .
وی افزود :گرچه تحریم های ظالمانه نظام استکباری به مانعی در روند توسعه تبدیل شده ولی مدیریت جهادی و شبانه روزی مجموعه مدیران استان توانسته عملکرد خوبی را در تکمیل زیرساخت های توسعه ای و توجه بیشتر به اصل شایسته سالاری وفرصت به جوانان و بانوان و توجه به نظرات نخبگان در سطح استان پهناور فارس ارایه نماید.
نماینده عالی دولت در شهرستان ممسنی اضافه کرد :ایجاد آرامش عمومی ،فعال سازی واحدهای تولیدی ،ایجاد روحیه تعامل ،همدلی بین ارکان نظام از اقدامات مهم مدیریت ارشد استان می باشد .
دکتر ایوبی با تجلیل از حمایت های استاندار محترم از مدیران دستگاههای اجرایی و فرمانداران بیان داشت :در دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به توسعه انسانی صورت گرفته که نمود عینی آن را در استفاده از نیروهای وزارت کشور برای تصدی مدیریت های استانی و شهرستانی نمایان می باشد .
ایوبی فرمانداران را نماینده نظام و حاکمیت و دولت در شهرستانها عنوان کرد و اظهار داشت :مجموعه اقدامات فعلی دولت موجب تحولات درون زایی در کشور شده که آینده نوید بخشی را آیندگان فراهم خواهد کرد .
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس نیز در این جشنواره گفت :هدف جشنواره شهید رجایی شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی ‌و نهادینه کردن ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها است.
وی افزود :این جشنواره اختصاص به بررسی و ارزیابی تمامی دستگاه ها و نهادهای دولتی و فرمانداری های استان فارس در سال ۹۸ دارد .
گفتنی است پس از ارزیابی های صورت گرفته از میان ۳۶ فرماندار استان فارس داود ایوبی فرماندار ممسنی حائز رتبه برتر و نمونه استانی گردید .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7491

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.