• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3
هیات ورزش های همگانی استان فارس

پیگیری نیازمندی های میترا شاه پرست توسط کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس

  • کد خبر : 74718
  • 17 مهر 1402 - 18:21
پیگیری نیازمندی های میترا شاه پرست توسط کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس
کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان پیگیر رفع نیازهای توان بخشی و کمک توانبخشی میترا شاه پرست و خانواده ایشان است .

 

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس محمدرضا جعفری، رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس از میترا شاه پرست عیادت کرد .

جعفری با آرزوی سلامتی و تندرستی برای خانم میترا شاه پرست متاسفانه در سانحه رانندگی که چند ماه قبل صورت گرفت ، مادر میترا و راننده خودروی مقابل فوت کردند و سه سرنشین دیگر که به شدت مجروح شده بودند در بیمارستان بستری شدند و خود میترا شاه پرست هم به کما رفت.
میترا شاه‌پرست متولد ۱۳۷۶ در شیراز است. وی از سن ۱۸ سالگی رشته کبدی را شروع کرد و ابتدا به تیم ملی جوانان و سپس به بزرگسالان دعوت شد. در حالی که شاه‌پرست آماده اعزام به مسابقات آسیایی جاکارتا بود به دلیل مصدومیت نتوانست در این بازی‌های مهم شرکت کند و حدود ۶ ماه از میادین دور بود.
میترا که پیش از کبدی در رشته‌های فوتسال و دو و میدانی فعالیت می‌کرد کسب مقام اول مسابقات کبدی جوانان کشور، مقام سوم مسابقات کبدی ساحلی، مقام سوم مسابقات لیگ برتر کبدی و عضویت در تیم را در کارنامه دارد.

جعفری در حاشیه بازدید و عیادت و بازدید از میترا شاه پرست گفت : نگاه و توجه به ورزشکاران و خانواده ایشان وظیفه تمام کمیته و مسئولین است که در راستای این موضوع پیگیری مطالبات و نیازمندی های خانم شاه پرست انجام شد .

جعفری گفت: پیگیری نیازمندی ها ی میترا با هماهنگی اقدامات اولیه و پیگیری لازم جهت ارائه خدمات و ملزومات مورد نیاز خانم شاه پرست انجام شده است و با مدیران دستگاه های اجرایی، هماهنگی های لازم انجام شده تا لوازم توانبخشی ، کمک توانبخشی و بهداشتی مورد نیاز وی به سرعت تهیه و در اختیار خانواده قرار گیرد .

مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت : از پتانسیل های موجود برای رفع نیازهای اساسی خانم شاه پرست استفاده خواهد شد اما چون هزینه های درمانی وی در کوتاه مدت به اتمام نخواهد رسید پیگیری لازم به صورت دوره ای انجام خواهد شد .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=74718

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.