• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1

شیراز نیاز به بیمارستان‌های هوشمند دارد

  • کد خبر : 73803
  • 06 مهر 1402 - 13:22
شیراز نیاز به بیمارستان‌های هوشمند دارد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر ضرورت حرکت به سوی هوشمندسازی بیمارستان‌های جدید و همچنین راه‌اندازی ۳ هزار تخت جدید بیمارستانی تأکید کرد.

به گزارش سحاب پرس، سیدوحید حسینی امروز، ۶ مهرماه در نشست هم‌اندیشی با اعضای هیئت مدیره خیریه بیمارستان علی‌اصغر(ع) شیراز با اشاره به ساخت بیمارستان‌های مدرن و پیشرفته در کشورهای مختلف دنیا گفت: باید به سمتی گام برداریم که بیمارستان‌های استان فارس و شهر شیراز، هوشمندسازی شود و خدمات سلامت با بالاترین و به‌روزترین کیفیت به مراجعان و بیماران ارائه شود و در همین راستا، روند ایجاد بیمارستان‌های بزرگ هوشمند در شیراز و استان فارس آغاز شده است.

وی بر لزوم راه‌اندازی ۳ هزار تخت بیمارستانی جدید در شیراز برای ارائه خدمات بیشتر به بیماران و مراجعان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، تأکید و در ادامه توجه به سه حوزه آموزش، پژوهش و اخلاق را از ملاک های اصلی و مهم بیمارستان‌های مدرن برشمرد و افزود: در همین راستا تلاش شده است تا ۳ بیمارستان جدید در شیراز راه‌اندازی شود که کارهای اجرایی ساخت دو بیمارستان آغاز شده و روند اجرایی ساخت بیمارستان سوم نیز در آینده نزدیک آغاز خواهد شد و در این زمینه همراهی و مشارکت خیرین و سازمان‌ها و نهادهای مختلف، بسیار تاثیرگذار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی بیمارستان‌های زیادی در شهرستان‌های استان فارس ساخته شده است بر لزوم ساخت بیمارستان‌های دولتی جدید در شهر شیراز تاکید و اضافه کرد: به برکت حضور اساتید و پزشکان با تجربه و نخبه در استان فارس، بیماران سایر استان‌های کشور نیز برای دریافت خدمات درمانی به فارس و شیراز مراجعه می‌کنند و بیش از ۳۰ درصد خدمات حوزه درمان در فارس به مردم سایر استان‌ها به ویژه استان‌های جنوبی ارائه می‌شود.

وی در ادامه با تقدیر از خیرین حوزه سلامت و همراهی آنان با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) را بیمارستانی شناخته شده در کشور دانست که به برکت نام حضرت علی اصغر(ع)، به ویژه در دوران شیوع کروناویروس، در زمینه ارائه خدمات درمانی به مردم فارس و سایر استان ها، موفق عمل کرده است.

حسینی با اشاره به اینکه مجمع خیرین تامین سلامت از فارس و شیراز آغاز شده و پس از آن در سطح کشور تسری یافته است، اقدامات خیرین را موجب خیر دنیا و آخرت برای آنان و برای بیماران، بسیار موثر و راهگشا دانست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه سخنان خود به اهمیت موضوع گردشگری سلامت پرداخت که یکی از نقاط قوت حوزه سلامت فارس و شیراز به شمار می رود و باید تقویت شود.

اعضای هیئت مدیره خیریه بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) و مدیران این بیمارستان نیز در این نشست، دیدگاه‌های خود را در زمینه تقویت زیرساخت‌ها، تجهیزات، امکانات و خدمات این مرکز آموزشی درمانی بیان کردند و در این زمینه تبادل نظر شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=73803

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.