• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1

پروژه‌های پراکنده و بی‌اثر شهری شیراز حذف شوند

  • کد خبر : 73744
  • 05 مهر 1402 - 21:23
پروژه‌های پراکنده و بی‌اثر شهری شیراز حذف شوند
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از شهرداران مناطق این کلان‌شهر خواست تا تمرکز خود را بر روی پروژه‌های مهم و شاخص بگذارند و بعضاً پروژه‌های پراکنده و بی‌اثر را حذف کنند.

به گزارش سحاب پرس، سیدابراهیم حسینی در دومین بازدید نظارتی مدیریت شهری از منطقه ۴ شورای اسلامی شهر شیراز از شهرداران مناطق مختلف شهرداری خواست که تمرکز خود را بر روی پروژه‌های مهم و شاخص بگذارند و بعضاً پروژه‌های پراکنده و بی‌اثر را حذف کرده تا زودتر به نتیجه رسیده و مردم بتوانند از آن‌ها بهره‌برداری کنند.

وی گفت: این بازدید به دیدارهای مردمی و چهره به چهره با کارکنان خدوم شهرداری در منطقه چهار اختصاص یافت و گزارش فعالیت‌ها، بیان موانع و مشکلات از مواردی بود که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهادهایی هم مطرح شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، بحث کنترل و نظارت شورا بر اجرای مصوبات را بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: قطعاً این مصوبات آثار و نتایجی به دنبال دارد و ما در این بازدیدها به دنبال آن هستیم که عیوب و نواقص این مصوبات در روند خدمات‌رسانی سریع به شهروندان را دانسته و در رفع آن تلاش کنیم.

حسینی تصریح کرد: هدف شورا و مدیریت شهری در این بازدیدها، خدمت بدون واسطه و باکیفیت بالا به شهروندان و رضایت‌مندی آنان است. در این بازدیدها سعی شده شرایط به‌گونه‌ای فراهم شود که شهروندان شفاف و رودررو مسائل و مشکلات خود را بیان کرده و دیدگاه‌هایشان را نسبت به عملکرد ما بیان کنند.

شهردار شیراز نیز در این بازدید گفت: این بازدیدها به پیشنهاد رئیس شورای اسلامی شهر شیراز و با همراهی جمعی از اعضای شورا، عضو و ناظر شورای اسلامی در منطقه ۴، معاونین و مدیران شهرداری به‌صورت هفتگی برگزار و در دومین بازدید از منطقه ۴ در قالب میز خدمت به صورت حضوری در خدمت کارکنان منطقه، مراجعین و شهروندان بودیم. با توجه به تعداد زیاد مراجعین، شهروندان و درخواست‌های متفاوت آنها، مسائل و مشکلات آن‌ها بررسی و تصمیماتی اتخاذ شد.

محمد حسن اسدی گفت: هدف از این بازدیدها حضور بی‌واسطه شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، معاونین و مدیران شهرداری با شهروندان و کارکنان است که در میز خدمت مسائل و مشکلات و درخواست ‌های خود را اعلام و موارد زیادی مطرح و در همان مکان بررسی و پاسخ هایی در چارچوب قوانین و ضوابط ارائه شود.

وی بیان کرد: از دیگر اهداف ما در این بازدیدهای نظارتی سرکشی به همکارانمان در منطقه و دیدار چهره به چهره با آن‌ها و شنیدن موضوعات، مسائل، مشکلات، پیشنهادها و انتقادات آن‌ها و در انتها تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه آن‌ها است.

اسدی گفت: بازدیدهای نظارتی بازخوردهای بسیار مثبت و مؤثری داشته است. تا زمانی که همه مسئولان در منطقه حاضر نشویم، سختی کار در مناطق را به‌صورت ملموس احساس نخواهیم کرد. از دیگر مزایای میز خدمت، سرکشی به تمام کارکنان شاغل در منطقه و ارائه عملکرد و بیان مشکلات آن‌ها است.

عضو و ناظر شورای اسلامی شهر در شهرداری منطقه ۴ نیز اظهار کرد: در راستای تکریم ارباب‌رجوع در محلات و مناطق ۱۱‌گانه شهرداری میز خدمت تخصصی با حضور ارباب‌رجوع‌ها و یاوران منطقه، تشکیل‌ تا مسائل و مشکلات آن‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

مصطفی رحیمی کیانی تصریح کرد: هدف شورا و مدیریت شهری در این بازدیدها، خدمت بدون واسطه در کوتاه‌ترین زمان و بالاترین کیفیت به درخواست‌های مشروع و قطعاً کارگشای شهروندان است.

وی با بیان اینکه منطقه ۴ وسیع‌ترین و مهم‌ترین منطقه شهرداری شیراز است، گفت: این منطقه، بالاترین سرانه سکونتی جمعیت، بالاترین سرانه فضای سبز و از حیث خانواده محترم شهدا و جانبازان بالاترین سرانه را به خود اختصاص داده است و این مهم می‌طلبد نگاه ویژه‌ای به شهرداری منطقه ۴ و ساکنین آن شود.

کیانی رحیمی افزود: منطقه ۴ از حیث ظرفیت‌های ورزشی و فرهنگی نیز دارای ظرفیت بالایی است و ورزشکاران و فرهنگیان معتبر و عزیزی در منطقه هستند که با همراهی شهرداری و شورای اسلامی شهر تدابیر بسیار ویژه‌ای برای این منطقه در سنوات آتی و سال جاری تدوین و خدمات درخورشان به شهروندان و مردم این منطقه عرضه می شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، ارتباط مردمی و نظارت بر مصوبات شورا در میدان کار را از وظایف مهم شورای اسلامی شهر دانست و افزود: این بازدید به دیدارهای مردمی و چهره به چهره با مردم در منطقه ۴ اختصاص یافت.

محمدتقی تذروی تصریح کرد: در این بازدید میدانی و ملاقات با مراجعین، جلسه‌ای برگزار و مطالبی که شهروندان بیان کردند، موردبررسی قرار گرفت و با توجه به موضوعیت به معاونت‌های تخصصی و شهردار منطقه جهت رفع مشکلات ارجاع داده شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=73744

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.