• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
با کاپیتانی حاج‌صفی و حضور یک مهاجم؛

ترکیب تیم ملی مقابل بلغارستان اعلام شد

  • کد خبر : 72811
  • 16 شهریور 1402 - 18:58
ترکیب تیم ملی مقابل بلغارستان اعلام شد
احسان حاج‌صفی کاپیتانی تیم ملی ایران در دیدار دوستانه مقابل بلغارستان را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش سحاب پرس، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین مسابقه خود در فیفا دی از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه هریستوف‌بتوف مقابل تیم ملی بلغارستان قرار می‌گیرد.

علیرضا بیرانوند مثل همیشه دروازه‌بان تیم ملی ایران است؛ شجاع خلیل‌زاده و مرتضی پورعلی‌گنجی، دو مدافع میانی هستند که جلوتر از محمدحسین مرادمند و محمد دانشگر به ترکیب تیم ملی رسیده‌اند و رامین رضاییان هم به صادق محرمی در پست دفاع راست ترجیح داده شده و احسان حاج‌صفی نیز به‌عنوان کاپیتان در جناح چپ خط دفاعی به میدان می‌رود.

1921736

سعید عزت‌اللهی و احمد نوراللهی هافبک‌های دفاعی تیم ملی ایران هستند که امشب مقابل بلغارستان از ابتدا در ترکیب قرار گرفته‌اند و جلوتر از آنها سامان قدوس برای نخستین بار با نظر امیر قلعه‌نویی در جمع ۱۱ نفر اصلی مقابل بلغارستان قرار گرفته است.

علیرضا جهانبخش و محمد محبی، وینگرهای تکنیکی تیم ملی هستند که در سمت راست و چپ بازی می‌کنند و در راس خط حمله نیز مهدی طارمی جلوتر از شهریار مغانلو در جمع نفرات اصلی مقابل بلغارستان قرار گرفته است.

ایرانترکیب تیم ملی ایران مقابل بلغارستان را این نفرات تشکیل می‌دهند:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، مرتضی پورعلی‌گنجی، رامین رضاییان، احسان حاج‌صفی (کاپیتان)، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، محمد محبی و مهدی طارمی

بولت زیر مجموعهشجاع خلیل‌زاده با وجود اینکه پس از دیدار تراکتور و استقلال خوزستان در لیگ برتر به‌عنوان آخرین بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شد، نسبت به دانشگر و مرادمند ترجیح داده شده و در غیاب محمدحسین کنعانی‌زادگان، در کنار پورعلی‌گنجی به میدان می‌رود.
بولت زیر مجموعهصادق محرمی با وجود شرایط خوبی که در دینامو زاگرب داشته، پشت خط رامین رضاییان آماده مانده است.
بولت زیر مجموعهاحسان حاج‌صفی مطابق انتظار و مثل بازی‌های باشگاهی آ ا ک آتن، انتخاب اول در سمت چپ خط دفاعی است که مقابل بلغارستان به میدان می‌رود.
بولت زیر مجموعهسعید عزت‌اللهی و احمد نوراللهی دوباره در کنار هم در میانه زمین به میدان می‌روند و انتخاب‌های قلعه‌نویی هستند.
بولت زیر مجموعهسامان قدوس که اولین تجربه حضور در اردوی تیم ملی با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی را تجربه می‌کند، به ترکیب دیدار با بلغارستان هم رسیده است.

بولت زیر مجموعهجهانبخش پس از دو مسابقه نیمکت‌نشینی در فاینورد برای تیم ملی از ابتدا به میدان می‌رود و محمد محبی نیز با شرایط خوبی که در روستوف داشت، برابر بلغارستان بازی می‌کند.
بولت زیر مجموعهمهدی طارمی جلوتر از شهریار مغانلو، که دیگر مهاجم تخصصی  اردوی تیم ملی است، در ترکیب قرار گرفته و امید اول گلزنی ایران در این دیدار به شمار می‌رود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=72811

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.