• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2
شهردار کلان‌شهر شیراز اعلام کرد؛

تهیه بسته اجرایی ۱۵ هزار میلیارد تومانی شهرداری شیراز برای سفر ریاست جمهوری به فارس

  • کد خبر : 72538
  • 10 شهریور 1402 - 10:10
تهیه بسته اجرایی ۱۵ هزار میلیارد تومانی شهرداری شیراز برای سفر ریاست جمهوری به فارس
شهردار شیراز گفت: برای سفر هیئت دولت به استان فارس و این کلان‌شهر یک بسته ۱۵ هزار میلیارد تومانی آماده شده است که خط ۴ مترو و بهره‌برداری از بازار پروتئین شیراز در این سفر پیش‌بینی شده است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، زنگ دوازدهمین گام جهش عمرانی شیراز همزمان با هفته دولت، با بهره‌برداری از ایستگاه شهدای عادل‌آباد در فاز یک خط ۲ مترو با اعتبار ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و ۴۷ پروژه محرومیت‌زدایی در ۱۰ منطقه این کلان‌شهر با اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و مجموع اعتبار ۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به صدا درآمد.

شهردار کلان‌شهر شیراز در آیین افتتاح ۴۷ پروژه محرومیت‌زدایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: در بهمن ماه سال گذشته عملیات اجرایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی در ۴۰ محله در قالب ٧٧ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵ هزار و ۱۰۸ میلیارد ریال در سطح مناطق یازده‌گانه کلان‌شهر شیراز در دستور کار قرار گرفت که امروز به صورت خاص فاز نخست در قالب ۴۷ پروژه‌ با اعتبار ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به افتتاح رسید.
محمدحسن اسدی با اشاره به بهره‌برداری از ایستگاه مترو شهدای عادل‌آباد را به ارزش ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: افتتاح بخشی از پروژه‌ها در سفر قریب‌الوقوع ریاست جمهوری به این کلان‌شهر انجام خواهد شد.
شهردار کلان‌شهر شیراز در آیین بهره‌برداری ایستگاه مترو شهدای عادل‌آباد شیراز بیان کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بدو ورود به این کلان‌شهر با مترو میدان الله تا امام حسین(ع) و سپس به ایستگاه‌ شهدای عادل‌آباد آمد.
اسدی ادامه داد: در دوازهمین گام جهش عمرانی شهرداری شاهد اقدام موثر و فعال در همه ابعاد هستیم.

او با بیان اینکه ٣ درصد از بودجه کل عمرانی شهرداری شیراز به رفع محرومیت و پروژه‌های محرومیت‌زدایی اختصاص داده شد، گفت: سال گذشته در ۴۰ محله محروم و هدف، ٧٧ پروژه به ارزش پنج هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تعریف شد که امروز شاهد ۴۷ پروژه آن به اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هستیم.
این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز ادامه داد: شهرداری طی یک برنامه چهارماهه با تحلیل و مطالعات لازم، در مناطق یازده‌گانه معابر فرعی، خاکی و عرض کم را تعریف کرد و این راستا ١٢٠٠ میلیارد تومان اعتبار برای ۶ میلیون مترمربع معابر شهری و ٧٠٠ هزار تن آسفالت تعریف کرد که موجب امیدآفرینی شده است.
اسدی عنوان کرد: برای هفته دولت نیز ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه آماده افتتاح و یا کلنگ‌زنی داریم.

شهردار شیراز اضافه کرد: برای سفر هیئت دولت به استان فارس و شهر شیراز نیز یک بسته ۱۵ هزار میلیارد تومانی آماده شده است که خط ۴ مترو و بهره‌برداری از بازار پروتئین شیراز در راستای ساماندهی مشاغل پروتئینی، لبنی و صیفی در قلب شیراز در این سفر پیش‌بینی شده است.

او همچنین از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)‌ به‌عنوان پیمانکار پروژه خط دوم مترو شیراز تقدیر کرد.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=72538

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.