• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

۳ طرح تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 7196
  • 06 شهریور 1399 - 19:02
۳ طرح تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز به بهره برداری رسید
همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۳ طرح تولیدی، صنعتی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی فارس در این مراسم که با حضور استاندار فارس و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد واحدهای تولیدی و صنعتی ،سیستم های صوتی و آمپلی فایر، واحد سردخانه بسته بندی و سورتینگ میوه و نیز واحد نگهداری و توزیع مواد غذایی به بهره برداری رسید. برای بهره برداری از این سه واحد تولیدی صنعتی در مجموع بیش از ۴۶۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و با بهره‌برداری از آنها برای ۱۷۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در مراسم بهره‌برداری این طرح‌ها از مهم‌ترین واحدهای تولیدی و صنعتی که امروز به بهره‌برداری رسید را واحدصنعتی تولید سیستمهای صوتی و آمپلی فایر با نام تجاری تندر اعلام کرد وگفت:ین واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال و با اشتغال ۲۰ نفر به بهره برداری رسید.
احد فتوحی افزود :این واحد صنعتی ظرفیت تولید سالانه ۳۰ هزار دستگاه انواع آمپلی فایر و سیستم صوتی و پخش را دارد که بخشی از ظرفیت این واحد تولیدی به کشورهای همجوار نظیر عراق صادر می‌شود .
و ی افزود: با بهره‌برداری از این واحد صنعتی نیاز کشور به انواع سیستم های صوتی در طرح ها و مدل های مختلف برطرف و مازاد تولید نیز صادرخواهد شد .
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس همچنین به بهره‌برداری از واحد سردخانه،سورتینگ و بسته بندی میوه اشاره کرد و گفت :این واحد که دارای سردخانه دومداره نیز می‌باشد با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی راه اندازی شده و با بهره برداری از آن برای ۶۰ نفر اشتغال ایجاد شده است .
وی افزود: این واحد ظرفیت بسته بندی و صادرات سالانه ۵۰۰۰ تومان انواع میوه را دارد.
فتوحی همچنین به بهره‌برداری از واحد سردخانه ونگهداری و توزیع مواد غذایی اشاره کرد و گفت :این واحد نیز با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی راه اندازی شده و با بهره برداری از آن برای ۹۰ نفر اشتغال ایجاد شده است ‌.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در ادامه با بیان اینکه امسال در هفته دولت ۱۱۵طرح صنعتی و ۱۰ طرح عمرانی با اعتباری افزون بر ۱۲۰۰ میلیارد ریال در شهرکها و نواحی صنعتی استان به بهره‌برداری رسیدند گفت: این طرح‌ها در مجموع برای حدود ۲۵۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7196

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.