• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
مدیرکل ثبت فارس:

صدور نزدیک به ۹۰ هزار سند مالکیت کاداستری از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه

  • کد خبر : 7185
  • 05 شهریور 1399 - 14:21
صدور نزدیک به ۹۰  هزار سند مالکیت کاداستری از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه
در این استان مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس خاطرنشان ساخت: شاهد می باشیم علیرغم مشکلات اخیر از قبیل بیماری کرونا و لزوم عدم مراجعات حضوری مردم به ادارات ثبت، آمار صدور اسناد مالکیت کاداستری در پنج ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال های گذشته رشد قابل توجهی داشته و این امر را حاصل تلاش بی وقفه پرسنل ادارات تابعه این اداره کل در جهت پیاده سازی هر چه مطلوب تر برنامه های مصوب سازمانی برشمرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس سید مهدی هاشمی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر ابراز داشت: در راستای انجام بهینه مصوبات سازمانی و در مسیر نیل به اهداف مندرج در برنامه ششم توسعه مبنی بر تثبیت مالکیت ها از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه تعداد ۸۹ هزار و ۴۴۷ فقره سند مالکیت کاداستری در ادارات تابعه این اداره کل در سراسر استان صادر و تحویل متقاضیان گردیده است و تصریح نمود: با توجه به نقش مهم مستند سازی املاک و اراضی رسیدگی به درخواست های مراجعین در سریع ترین زمان ممکن، صدور و تسلیم اسناد مالکیت کاداستری به مالکین را مهم ترین اولویت خود می دانیم.
وی بیان داشت: از اسناد مالکیت کاداستری صادر شده طی پنج ماهه ابتدایی سال جاری بالغ بر ۴۳ هزار و ۵۰۰ سند سهم مناطق پنجگانه ثبت شیراز می باشد که در این ادارات صادر و به مالکین تسلیم گردیده است.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس افزود: همچنین در همین مدت تعداد ۶۵ هزار و ۸۲۰ استعلام از دفاتر اسناد رسمی استان به ادارات ثبت اسناد و املاک تابعه استان ارسال گردیده که همگی به صورت الکترونیکی بررسی و پاسخ داده شده است.
گفتنی است در خصوص انجام خلاصه معاملات الکترونیک نیز از ابتدای سالجاری تا پایان مردادماه تعداد ۵۷ هزار و ۳۷۷ خلاصه معامله از دفاتر اسناد بصورت الکترونیکی دریافت شده که تمام آن ها بررسی و ثبت گردیده اند.
هاشمی خاطرنشان ساخت: شاهد می باشیم علیرغم مشکلات اخیر از قبیل بیماری کرونا و لزوم عدم مراجعات حضوری مردم به ادارات ثبت، آمار صدور اسناد مالکیت کاداستری در پنج ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال های گذشته رشد قابل توجهی داشته و این امر را حاصل تلاش بی وقفه پرسنل ادارات تابعه این اداره کل در جهت پیاده سازی هر چه مطلوب تر برنامه های مصوب سازمانی برشمرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7185

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.