• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3
فرمانده انتظامی استان فارس؛

دستگیری سارق خودرو از پارکینگ‌ در شیراز

  • کد خبر : 68209
  • 24 تیر 1402 - 20:27
دستگیری سارق خودرو از پارکینگ‌ در شیراز
فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری یک سارق حرفه‌ای اتومبیل خبر داد که در شهرهای شیراز، تهران و کرج، خودروهایی را از درون پارکینگ، می‌ربوده است.

سردار رهام‌بخش حبیبی شنبه ۲۴ تیرماه به خبرنگاران گفت: در پی گزارش وقوع چندین فقره سرقت اتومبیل در شهر شیراز، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان شعبه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فارس قرار گرفت.

او ادامه داد: کارآگاهان شعبه مبارزه با سرقت با بررسی صحنه وقوع جرم و انجام اقدامات فنی و پلیسی و تلاش‌های شبانه روزی در این خصوص، متهمی را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: در بازجویی‌های اولیه مشخص شد متهم به صورت شبانه با شکستن قفل درب پارکینگ وارد ساختمان‌ها شده و خودروها را ربوده و سپس آنها را در شهرستان‌های اطراف به فروش می‌رسانده است.

حبیبی ‌اظهار کرد: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی کارآگاهان ارتکاب ۲۲ فقره سرقت وانت نیسان، وانت پیکان، پژو ۴۰۵، پژو پارس و زانتیا به ارزش ۸۰ میلیارد ریال در شهرهای شیراز، تهران و کرج اعتراف کرد.

او خاطرنشان کرد: با اجرای اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، ۱۱ خریدار اموال مسروقه که سارق اتومبیل‌ها را به آنان فروخته بود، در شهرستان‌های فارس شناسایی و در چندین عملیات منسجم و ضربتی همه آنها دستگیر شدند و هر ۲۲ دستگاه خودرو مسروقه از آنها کشف شد.

حبیبی با بیان اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، از شهروندان خواست که پارکینگ منزل خود را به دوربین مداربسته و سیستم ضد سرقت مجهز کرده و برای خودرو خود از سوئیج مخفی، قفل پدال، قفل فرمان و دستگاه‌های جی‌پی‌اس پیشرفته استفاده کنند تا مورد دستبرد سارقان قرار نگیرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=68209

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.