• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
5
فرماندار ممسنی :

از اول شهریورماه ملاقات های عمومی مدیران شهرستان از سر گرفته می شود

  • کد خبر : 6814
  • 26 مرداد 1399 - 22:03
از اول شهریورماه ملاقات های عمومی مدیران شهرستان از سر گرفته می شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی گفت :بر اساس مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان از اول سال به علت جلوگیری از تجمعات و به منظور ممانعت از شیوع فراگیر بیماری کرونا ملاقات های عمومی مدیران لغو شده بود و ملاقات ها به صورت انفرادی ودر طول هفته انجام می گرفت .وی افزود […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی گفت :بر اساس مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان از اول سال به علت جلوگیری از تجمعات و به منظور ممانعت از شیوع فراگیر بیماری کرونا ملاقات های عمومی مدیران لغو شده بود و ملاقات ها به صورت انفرادی ودر طول هفته انجام می گرفت .
وی افزود :با توجه به این که بررسی های به عمل آمده نشان می دهد در پنج ماه گذشته این تصمیم باعث بعضا بلاتکلیفی ارباب رجوع و اتلاف وقت انها در ادارات شده و از سوی دیگر حضور روزانه باعث کندی پیگیریهای استانی و کشوری شده و کماکان بیماری کرونا هم چنان وجود دارد این تصمیم اتخاذ گردیده است .
رییس شورای اداری شهرستان ممسنی اظهار داشت :روز یکشنبه تمامی مدیران شهرستان به دیدار عمومی با ارباب رجوع با رعایت پروتکل های بهداشتی مربوطه از ساعت ۸صبح تا ۱۲اختصاص می یابد .
وی ادامه داد :در روز یکشنبه و در ساعت مقرر ادارات شهرستان اجازه برگزاری هرگونه جلسه را نخواهند داشت .
داود ایوبی اظهار داشت :از شهروندان عزیز تقاضا داریم در صورت ضرورت با رعایت پروتکل های بهداشتی و با زدن ماسک در روزهای یکشنبه جهت دیدار با مدیران به ادارات مراجعه نمایند .
فرماندار ممسنی با تاکید بر خدمت رسانی طول هفته به ارباب رجوع توسط معاونین و کارشناسان ادامه داد :این تصمیم به منزله اتمام بیماری کرونا و عواقب خطرناک تجمعات انسانی نیست بلکه بنا به ضرورت و نیاز مردمی اتخاذ شده است و امیدواریم این تصمیم با رعایت همه جانبه اصول بهداشتی بتواند گرهی از مشکلات مردمی را مرتفع نماید .
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان ممسنی گفت :بنا به ضرورت و نبود جلسه به صورت موردی در طول هفته ملاقات فرماندار نیز امکان پذیر خواهد بود ضمن این که توصیه می گردد مردم عزیز درخواست های عمومی را در روز یکشنبه پیگیری نمایند .
حضور محدود مدیران با رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز بخش ها و دهستانها نیز پیش بینی شده که اجرایی خواهد شد .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6814

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.