• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
5
رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز:

ارتقای کیفیت زندگی در پرتو محرومیت‌زدایی

  • کد خبر : 67296
  • 12 تیر 1402 - 8:51
ارتقای کیفیت زندگی در پرتو محرومیت‌زدایی
رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز: در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی مناطق شهرداری جهت ارتقای کیفیت زندگی شهروندان تأکید کرد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، در بازدید منطقه ۷ که با حضور حسینی رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز واکبری شهردار منطقه ۷، معاونین و مدیران منطقه از روند اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سطح منطقه گفت: در شهرداری منطقه ۷ شاهد عملکردی تخصص محور و دلسوز هستیم که باوجدان کاری و نگاهی واقع بینانه زمینه پیشرفت پروژه‌های عمرانی در بخش‌های مختلف را پدید آورده است.

حسینی با اشاره به استقبال گسترده جامعه از پروژه‌های محرومیت‌زدایی ادامه داد: آرامش شهروندی، ارتقای کیفیت زندگی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش مشارکت‌های مردمی گوشه‌ای از دستاوردهای طرح‌های عمرانی و پروژه‌های محرومیت‌زدایی هست.

این مقام مسئول با تأکید بر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در جهت رفع محرومیت‌ها از مناطق گفت: امروز در تمامی مناطق شهرداری شاهد بهره‌برداری و پیشرفت پروژه‌ها هستیم.

وی با تأکید بر این موضوع که دستاوردهای پروژه‌های محرومیت‌زدایی شامل تمام اهالی کلان‌شهر شیراز خواهد بود، بیان کرد: تلاش بسیاری می‌شود تا تفکر محرومیت‌زدایی در مدیران شهری نهادینه و این قبیل پروژه‌ها عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با رویکرد عمرانی نقطه عطفی در جهت پیشبرد اهداف کلان به شمار آید. در راستای حرکت به سمت‌وسوی محرومیت‌زدایی باید عمل‌گرا باشیم و پرداختن به حاشیه‌ها در این نگرش جایی ندارد.

حسینی گفت: در پذیرش نقطه نظرات کارشناسی متخصصان هیچ‌گونه جبهه‌گیری نداشته و از آرای ارزشمند آنها بهره‌مند‌می شویم و اصول اخلاقی را در دستور کار خود قرار می دهیم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=67296

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.