• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
4

برگزاری نخستین دوره آموزش ایمنی آتش‌نشانی ویژه اصحاب رسانه فارس

  • کد خبر : 66862
  • 05 تیر 1402 - 18:36
برگزاری نخستین دوره آموزش ایمنی آتش‌نشانی ویژه اصحاب رسانه فارس
نخستین دوره آموزش ایمنی آتش‌نشانی ویژه اصحاب رسانه فارس با هدف افزایش سطح آگاهی و فرهنگ ایمنی در جامعه برگزار شد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، نخستین دوره آموزش ایمنی آتش‌نشانی ویژه اصحاب رسانه فارس با هدف افزایش سطح آگاهی و فرهنگ ایمنی در جامعه برگزار شد.

این دوره با هدف افزایش سطح آگاهی و فرهنگ ایمنی در جامعه به صورت تئوری و عملی در سایت آموزش و تاکتیک سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز واقع در شهرک والفجر برگزار شد.

دوره مقدماتی آموزش ایمنی آتش‌نشانی با اهداف فوق با حضور جمعی از اهالی رسانه‌های استان فارس با سرفصل‌های آشنایی با انواع حوادث، تئوری حریق، نحوه استفاده از انواع خاموش کننده آتش.نشانی و انواع روش‌های اطفای حریق با تدریس هادی عیدی پور رئیس سازمان و همچنین مربیان حوزه آموزش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز برگزار شد.

بنابراین گزارش، با همت و تلاش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، تاکنون آموزش‌های متعدد و مستمر برای شهروندان در موضوعات مختلف برگزار شده و همچنین تا پایان سال جاری با توجه به پویش‌های فصلی برنامه‌ریزی شده این آموزش‌ها ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ در صورت نیاز و هنگام بحران می‌توان از افراد آموزش‌دیده و آتش‌نشانان داوطلب در موضوع ایمنی و آتش‌نشانی برای کلان‌شهر شیراز کمک گرفت. اقشار مختلف و فعال جامعه و شهروندان با آموزش و ارتقای سطح فرهنگ و ایمنی، در صورت بروز هرگونه حادثه یا آتش‌سوزی با داشتن اطلاعات لازم در لحظات اولیه آتش‌سوزی اقدامات اولیه مؤثری را خواهند داشت و از بروز خسارات بیشتر نیز جلوگیری می‌شود.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=66862

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.