• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
11
مهندس اسلامی :

تملک اراضی و واگذاری جهت توسعه روستاها رویکردی در جهت محرومیت زدایی است

  • کد خبر : 6666
  • 23 مرداد 1399 - 21:11
تملک اراضی و واگذاری جهت توسعه روستاها رویکردی در جهت محرومیت زدایی است
مهندس محسن اسلامی مدیر بنیاد مسکن شهرستان اقلید در دیدار با مسئول جدید منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اقلید بر لزوم استفاده از ظرفیت های قانونی برای تملک و واگذاری اراضی در جهت توسعه روستاها تاکید کرد و ابرازداشت : تملک اراضی واگذری جهت توسعه روستاها رویکردی در جهت محرومیت زدایی است و در شهرستان اقلید از این ظرفیت های قانونی با مشارکت منابع طبیعی باید بیشتر استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، مهندس اسلامی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب مهندس امیدوار بر لزوم ایجاد تعامل و رایزنی و تبیین راه های رفع مسائل و مشکلات در حوزه تملک اراضی ملی تاکید کرد .

وی با بیان اینکه بسیاری از طرح ها هادی بعد از گذشت ۱۰ سال یا حتی کمتر از آن نیاز به تجدید نظر و ارزیابی مجدد برای توسعه روستایی دارند گفت: ارزیابی مجدد این طرح ها و توسعه روستاها نیازمند آزاد سازی حریم روستاها ، تملک اراضی و واگذاری آن است ، بنیاد مسکن در این زمینه با واگذاری اراضی به زوج های جوان و متقاضیان سکونت در روستاها زمینه افزایش ماندگاری و نگهداشت جمعیت روستایی را فراهم می کند .

مهندس اسلامی همچنین عرصه های منابع طبیعی را از انفال الهی دانست و گفت: نگهداشت ذخیره های طبیعی منابع خدادادی بر همه لازم و ضروری است و بنیاد مسکن در مناطق روستایی و عشایری همیشه و همواره بر حفظ ذخیره های ارزشمند طبیعی در منابع ملی تاکید دارد .

مهندس امیدوار نیز در این دیدار با تقدیر و تشکر از خدمات بنیاد مسکن و مساعی انجام شده در جهت خدمت به محرومین بر استفاده از همه ظرفیت های قانونی برای توسعه روستایی و ایجاد انگیزه در ماندگاری و حفظ جمعیت روستایی تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6666

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.