• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 6 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
3
مدیرکل صداوسیمای فارس:

افزایش تولیدات صداوسیمای فارس در حوزه ورزش

  • کد خبر : 66420
  • 01 تیر 1402 - 19:54
افزایش تولیدات صداوسیمای فارس در حوزه ورزش
مدیرکل صدا و سیمای فارس از افزایش سهم ورزش در آنتن رسانه ملی در فارس خبر داد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای فارس، مدیرکل صداوسیمای فارس در جلسه با اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان گفت: در ورزش دو نگاه وجود دارد، یکی، ورزش را بخشی از از زندگی روزمره انسان امروزی می داند که این رویکرد جامع نیست و در نگاه دوم ، ورزش یک نهاد اجتماعی در کنار سایر نهادهای اجتماعیست .

دکتر احمد پهلوانیان افزود: ورزش نهادی اجتماعی مانند نهادهای حاکمیت، سیاست و صنعت است و این نهاد ورزش زمانی می تواند شکل منسجمی داشته باشد که در ارتباط با دو نهاد دیگر یعنی صنعت و رسانه باشد.

وی با بیان اینکه اگر این ارتباط شکل بگیرد جامعه را به حرکت وا میدارد و شاهد بالندگی، پیشرفت و پویایی ورزش همگانی، حرفه ای و قهرمانی خواهیم بود، افزود: همنشینی و تعامل ورزش، صنعت و رسانه موجب پیشرفت می شود و نشاط، طراوت، سرزندگی، انگیزه و زندگی آرام و بدون فشارهای روانی را به ارمغان می آورد که متاسفانه در کشور ما تا کنون این سه راس به صورت فراگیر، نهادینه و منسجم در کنار هم قرار نگرفته است.

مدیرکل صداوسیمای فارس افزود: حوزه صنعت و معدن باید به مسئولیت اجتماعی خود عمل کند و اگر صنعتی حمایتی از ورزش می کند این لطف نیست بلکه وظیفه است و کمترین بخش مسئولیت اجتماعی است .

دکتر پهلوانیان افزود: اگر طبق گفته فعالان رسانه ای ورزش استان فارس در بخش هایی نیاز به احیا و جان دوباره دارد و اگر رسانه استان فارس نیاز به تحرک و پویایی بیشتری دارد صنایع باید به مسئولیت های اجتماعی خود عمل کنند و باید از مسئولان صنایع استان فارس برای حمایت از ورزش مطالبه گری کرد.

وی ادامه داد: این همنشینی صنعت، رسانه و ورزش باید هدف جدی برای پیگیری رسانه ای همه رسانه های استان باشد و باید از مسئولان و مدیران استان خواست پای کار بیایند و مشکلات ورزش استان را برطرف کنند.

مدیرکل صداوسیمای فارس افزود: خیران ورزش علاوه بر سرمایه گذاری در سخت افزار ورزش باید به نرم افزار ورزش که رسانه و فرهنگ است نیز توجه داشته باشند.
دکتر پهلوانیان اضافه کرد: ورزش به عنوان یک نهاد اجتماعی دارای پایگاه اجتماعی است و در جامعه جایگاه و منزلت دارد و پرداختن به ورزش باعث آورده برای همه بخش های جامعه می شود.

مدیرکل صداوسیمای فارس به تحول در تولیدات ورزشی استان از ابتدای تابستان اشاره کرد و گفت: تولیدات برنامه های ورزشی در رادیو فارس افزایش خواهد یافت و در بخش های خبری سیمای فارس نیز با پرداخت مناسب و مستقل، رویدادهای ورزشی استان بهتر و بیشتر منعکس خواهد شد.

دکتر پهلوانیان بر توجه جدی تر به ورزش بانوان در استان تاکید کرد و گفت: در بخش های مختلف برنامه سازی صداوسیما برای معرفی و انعکاس افتخارآفرینی های بانوان ورزشکار طراحی و تولید مناسبی در حال انجام است .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=66420

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.