• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
4
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس؛

به دنبال کار تیمی اثرگذار باشیم/مخالف تعطیلی و حذف هستم

  • کد خبر : 66274
  • 30 خرداد 1402 - 18:02
به دنبال کار تیمی اثرگذار باشیم/مخالف تعطیلی و حذف هستم
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ضمن تاکید بر لزوم توجه به انجام کار تیمی و گروهی در دانشگاه‌ها، گفت: باید چنین مواردی را از هم اکنون بیشتر جدی بگیریم و به دنبال کارهای کوچک اما موفق باشیم.

اسماعیل قزل سفلی سه‌شنبه ۳۰ خرداد در جلسه کمیسیون دانشجویی در شیراز بیان کرد: کار ما باید حتما همگرایانه باشد و با هم افزایی و وحدت قلوب در کنار هم ظرفیت‌های مختلف را در کنار هم قرار دهیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: همین کنار هم قرار گرفتن باعث شد که سال گذشته مدیریت فضای سیاسی دانشگاه‌ها با موفقیت انجام شود.

قزل سفلی، رویکرد معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در قبال دانشگاه‌ها را حل مسئله دانست و افزود: در کنار شناسایی و احصاء مسائل و مطرح کردن آنها، می کوشیم آن مسائل حل شوند.

او ادامه داد: باید برای بازگشایی دانشگاه‌ها آماده شویم و مواردی که به کامل شدن آمادگی ما کمک می‌کند را مد نظر قرار دهیم، باید ببینیم که خوابگاه‌ها،سلف سرویس‌ها و حمل و نقل ما چقدر برای بازگشایی دانشگاه‌ها فراهم و آماده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ضمن تاکید بر لزوم توجه به انجام کار تیمی و گروهی در دانشگاه‌ها بیان کرد: باید چنین مواردی را از هم اکنون بیشتر جدی بگیریم و به دنبال کارهای کوچک اما موفق باشیم.

قزل سفلی با بیان اینکه علیرغم آنکه کارگروهی همبستگی خوبی ایجاد می‌کند، در این بخش ضعیف هستیم، ادامه داد: ما کارهای پرهزینه و کم اثر بسیار انجام می‌دهیم در حالی که باید بر انجام کارهای کم هزینه و پراثر مانند اردوهای کوچک دانشجویی تمرکز کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: امروز فضای مجازی و رسانه کاری کرده‌اند که بین داشته‌ها و خواسته‌های جوانان ما یعنی آنچه دارد و آنچه که باید داشته باشد فاصله ایجاد شده و این شروع ناامیدی است.

قزل سفلی افزود: باید بکوشیم که تاثیرگذار باشیم تا فضای مجازی به تنهایی دانشجویان ما را کنترل نکند و خود ما هم بتوانیم ایفای نقش کنیم.

این مقام سیاسی امنیتی در فارس در خصوص لزوم مدیریت برنامه‌ها و اجرای مدبرانه آنها نیز گفت: مخالف تعطیلی و حذف هستم، چرا که هنر را در حفظ کردن می‌دانم نه حذف کردن، هنر در اجرای با تدبیر یک برنامه است نه تعطیلی راحت آن.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=66274

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.