• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس؛

فارس میزبان مسابقات ورزشی فرهنگیان خواهد بود

  • کد خبر : 64347
  • 03 خرداد 1402 - 9:30
فارس میزبان مسابقات ورزشی فرهنگیان خواهد بود
معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس اعلام کرد که برای دومین سال، مسابقات والیبال و بسکتبال فرهنگیان کشور، به میزبانی فارس برگزار خواهد شد.

سید کاظم حسینی در جلسه ستاد اجرایی مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور در شیراز، گفت: مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور در رشته‌های والیبال و بسکتبال و در بخش‌های آقایان و بانوان از ۹ خرداد در شیراز آغاز می‌شود و تا ۲۹ خرداد ادامه دارد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از آموزش و پرورش فارس، حسینی با بیان اینکه حدود ۴ هزار ورزشکار فرهنگی در قالب ۳۵۰ تیم در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد، گفت: آئین افتتاحیه، ۹ خرداد و همزمان با ایام میلاد حضرت امام رضا(ع) در شیراز برگزار می‌شود.

حسینی شعار این رقابت‌ها را “معلم ورزشکار؛ معلم امیدآفرین” اعلام و اضافه کرد: این مسابقات با پیوست فرهنگی و معرفی شهید شاخص و تلاش برای ایجاد شور و نشاط و امیدآفرینی، دنبال می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه، استفاده از ظرفیت کمیته‌های تخصصی تحول محور و اجرای برنامه‌های خلاقانه در این رقابت‌ها را ضروری دانست.

محمدخلیل عسکری با بیان اینکه این رقابت‌ها در گرامیداشت شهید ابراهیم هادی برگزار می‌شود، گفت: آموزش و پرورش می تواند با همدلی و هم افزایی، برای دیگر دستگاه‌ها الگو باشد. با برگزاری مسابقات ورزشی  می توان عناصر وحدت آفرین را رصد کرد وتقویت آن ها را در دستور کار قرار داد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بر پایش نقاط ضعف مسابقات ورزشی سال قبل و اقدام برای رفع آنها تاکید و عنوان کرد: در این مسابقات با نگاه تحولی عمل کنیم و از ظرفیت معلمان مشارکت کننده در بر گزاری مسابقات بهره مند شویم.

عسکری با بیان اینکه برای تکریم مقام معلم از هیچ اقدامی کوتاهی نمی‌کند، گفت: همواره تکریم معلم در دستور کار قرار گیرد و کیفیت هرگز فدای کمیت نشود.

وی اضافه کرد: در خلال برگزاری این مسابقات اقدامات تحولی معاونت ها و ادارات داخلی اداره کل رصد می شود  لذا باید نگاه کریمانه ای به معلم انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: این مسابقات باید پیوست رسانه ای داشته باشد و تنها به یک روش اطلاع رسانی بسنده نشود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=64347

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.