• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
5
مدیر کل زندان های استان فارس در بازدید از زندان مرکزی شیراز:

امامت در غدیر تجلی یافته و معنا پیدا کرده است

  • کد خبر : 6401
  • 19 مرداد 1399 - 18:31
امامت در غدیر تجلی یافته و معنا پیدا کرده است
به مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیر، مدیر کل زندان های استان فارس از زندان مرکزی بازدید و با زندانیان چهره به چهره ملاقات کرد.

مدیرکل زندان های استان و هیأت همراه از کلاس های طرح هجرت که به صورت زنده و ویدئو کنفرانس برگزار می گردد بازدید و در جریان کلیه فعالیت های فرهنگی و هنری و برنامه های صدا و سیما قرار گرفت و در ملاقات چهره به چهره با زندانیان در اندرزگاه ها درخواست های آنان را مورد بررسی قرار داد و در جریان مشکلات زندانیان قرار گرفت.
مدیرکل زندان های فارس ضمن تبریک دهه ولایت گفت: از آن جایی که واقعه غدیرخم به لحاظ اعتقادی و تاریخی از جایگاه بسیار بلند و مهمی بر خوردار است امامت در غدیر تجلی یافته و معنا پیدا کرده است.
ابراهیمی افزود: پیام غدیر منحصر به یک محدوده زمانی نیست و شایسته است هر کس درحد توان خویش در جهت درک روز غدیر و شناساندن آن به نسل جدید تلاش کند.
مدیرکل زندان های فارس گفت: در این روزهای میمون و مبارک که خداوند فرصت نیایش را به ما هدیه کرده باید بهترین بهره را ببریم و از خدا متعال بخواهیم ما را به راه راست هدایت کند.
وی ادامه داد: در این زمانی که به هر دلیل بایستی در زندان باشید محدودیت زندان را به فرصت تبدیل کنید و ضمن نیایش به درگاه احدیت بهترین بهره را از بستر مناسبی که همکارانمان در زندان مرکزی در زمینه فرهنگی و هنری و حرفه آموزی و آموزشی فراهم کرده اند داشته باشید و با علم و آگاهی هر چه بیشتر در جامعه حضور یابید.
مدیرکل زندان های فارس یادآور شد: ما و همکاران مان تمام تلاش مان را برای رفع مشکلات چه در زمینه زندان و چه در زمینه تعامل با دادگستری بکار می گیریم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6401

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.