• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
وزیر کشور؛

تخصیص ۹۹ درصد اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور به فارس

  • کد خبر : 63372
  • 22 اردیبهشت 1402 - 14:06
تخصیص ۹۹ درصد اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور به فارس
وزیر کشور گفت: حدود ۹۹ درصد از منابع اعتباری پروژه‌های مصوب سفر مهرماه ۱۴۰۰ رئیس‌جمهور به فارس، تامین شده است.

دکتر احمد وحیدی، شامگاه پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت در پایان سفر یک روزه خود به استان فارس گفت: در حوزه تسهیلات نیز نزدیک به ۲۰۰ درصد یعنی ۲ برابر تسهیلات پیش بینی شده تخصیص یافته است.

به گزارش سحاب پرس، وحیدی ادامه داد: در سفر امروز به استان فارس با مرور مصوبات سفر رئیس جمهور و روند اجرای آنها به این نکته پی بردیم که این پروژه ها از پیشرفت خوبی برخوردارند.

او خاطرنشان کرد: ۵۷ درصد از مجموع پروژه‌های سفر رئیس جمهور به این استان یا به اتمام رسیده یا پیشرفت حدود ۹۰ درصد دارد و مابقی نیز در حال اجرا است.

وزیر کشور، با اشاره به بازدید خود از پروژه آزادراه شیراز – اصفهان نیز گفت: این پروژه در ذات خود یک پروژه بسیار ارزشمند است که هم در حوزه کاهش ترافیک و هم در بحث کاهش حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن می تواند بسیار موثر باشد. قطعا با افتتاح این پروژه گشایش خوبی در سفرهای بین استانی در این منطقه ایجاد خواهد شد.

وی، در خصوص پروژه باغ شهر اهل بیت شهر صدرا نیز گفت: در بازدید از این پروژه برخی از مشکلات و مسائل قانونی آن مورد بررسی قرار گرفت که حل و فصل این مشکلات را پیگیری خواهیم کرد.

وزیر کشور، در خصوص اجلاس روسای دانشگاه ها در شیراز نیز گفت: اجلاس روسای دانشگاه ها  که به میزبانی شیراز در حال برگزاری‌ست و چنین رویدادهایی، می‌تواند برای توسعه و پیشرفت کشور و به ویژه با توجه به موضوعات خاص هر استان موثر بوده و آثار ارزشمندی به دنبال داشته باشد.

وحیدی گفت: در سفر امروز به استان فارس با حضور در شهرستان کازرون سلسله پروژه هایی در حوزه آب، راه و پتروشیمی و کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که مسائل مرتبط با این پروژه ها با سرعت بیشتری دنبال شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=63372

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.