• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا؛

توزیع ۸۵ تن اقلام پرمصرف در بیضا

  • کد خبر : 62673
  • 11 اردیبهشت 1402 - 15:14
توزیع ۸۵ تن اقلام پرمصرف در بیضا
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا گفت: به منظور تثبیت و کنترل قیمت ها از روزهای پایانی سال گذشته تا کنون بالغ بر 85.5 تن اقلام اساسی با قیمت مصوب تنظیم بازار در بیضا توزیع شد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضا، صدیقه مویدی با بیان اینکه ۳۶ تن مرغ منجمد، ۷٫۵ تن گوشت قرمز ۱۴ تن شکر، ۱۵ تن برنج و ۱۳ تن میوه در فروشگاه­های زنجیره ای و بزرگ، میادین میوه و تره بار و اصناف شهرستان توزیع شده است، افزود: توزیع این کالاهای اساسی کشاورزی از محل انبار و سردخانه های شیراز بوده که با توجه به میزان جذب در بازار، کمبودی از بابت تأمین وجود نداشته و پیش بینی لازم جهت تنظیم بازار لحاظ شده است.

مویدی تصریح کرد: قیمت گوشت منجمد گوساله از ۱۳۰هزار تومان تا ۱۵۵ هزار تومان و مرغ منجمد ۴۴ هزار و ۵۰۰ تومان، شکر ۲۱ هزار تومان، برنج از ۳۱ هزار تومان تا ۳۵ هزار تومان و میوه از قیمت ۱۹ هزار تومان تا ۳۲ هزار تومان عرضه شد. 

به گفته وی توزیع روزانه اقلام اساسی در فروشگاه‌های سطح شهرستان با اطلاع‌رسانی گسترده در فضای مجازی انجام می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا در خصوص نظارت بر عرضه اقلام پروتئینی اظهار کرد: نظارت بر عرضه این کالاها به صورت روزانه (صبح و عصر) و حتی در ایام تعطیل توسط بازرسین جهاد کشاورزی انجام می شود به طوری که تا کنون ۳۰۰ مورد بازرسی از مواد پروتئینی به ویژه مرغ و گوشت قرمز انجام شده است.

وی یادآور شد: در طول سال گذشته در راستای حمایت از معیشت مردم و هدفمند کردن یارانه ها ۲۲۸ تن اقلام ضروری خانوار شامل: ۶۲ تن مرغ منجمد، ۸۰ تن برنج، ۵۵ تن شکر، ۲۵ تن گوشت قرمز منجمد و ۶ تن روغن تامین و توزیع گردید.

این مقام مسئول تاکید کرد: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی در زمینه عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب، تقلب، گران فروشی، کم فروشی و… مراتب را با شماره تلفن ۰۷۱۳۲۱۷۲۰۲۰ مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اعلام کنند تا در الویت رسیدگی قرار گیرد.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=62673

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.